Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken MP3 spiller jeg burde ha:

Creative Zen eller iAudio D2.

1. Hvilken ville du ha anbefalt? (ta hensyn til at jeg ikke burde "sløse" penger)

2. Har hørt fra en kamerat at vekkeklokke funksjonen i D2'en er genial. Fungerer Zen'en sin vekkeklokke på samme måte? Eller må den, som på tidlige utgaver, være slått på for å fungere?

3. Lyd kvaliteten? Noen som har prøvd de forskjellige å hørt noe merkverdig forskjell?

4. Er D2'en solid? Tidligere erfaring tilsier at jeg kunne trenge en som tåler å være i bukse lomma.

På forhånd takk for de som tar seg tid til å svare på et eller flere spørsmål!

mvh. Glenn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

1: d2

2: har ikke testet den på zen, men d2 sin funker iallefall

3: d2 * 250

4: ha på en skjermbeskytter for skjermen sin del så klarer du deg

Forøvrig er det flere spillere med samme kapasitet og skjermstørrelse. Meizu M6SL og Sony A820 for eksempel. De har ikke vekkerklokke. Av alle her ville jeg tatt sonyen, ganske enkelt fordi jeg har hatt d2 i 1,5 år og er lut lei av å vente på at cowon skal fikse FW problemer - med sony får du en spiller som er 100% når du kjøper den. riktignok er d2 fortsatt brukbar selv med noen FW bugs, men hadde sonyen vært på markedet da jeg kjøpte d2 hadde jeg ikke tatt den.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Kan legge til at Zen er kjent som creatives største flause på mange år pga WSOD. Utrolig mange spillere f¨r hvit skjerm og er da brevvekter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...