Combat33 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har lest litt om LCD skjermer og de kommer gjerne ikke så godt ut når det gjelder spill pga ghosting. Har ønske om en 19" LCD skjerm. Hvilke er best? Skal bruke den til spill, kontor og litt film. Ikke over 10.000 Eller bør jeg vente til aller dyreste skjermene har kommet ned til et spiselig nivå? Lenke til kommentar
arcade Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Samsung sin 191T blir av mange sett på som den beste 19" LCD skjermen på markedet i dag. Den har såpass rask reaksjontid (25ms) at det også går an å spille på den (men selvfølgelig ikke så bra som på en CRT skjerm). Skjermen koster mellom 7-8 tusen. Du kan lese mer hos Komplett Den har blitt best i test både hos PCWorld og hos DinSide (tror jeg det var) Arcade Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Kan uten problemer anbefale Samsung 191T. Har hatt skjermen nå i 4-5 uker, og er meget fornøyd med den. Ikke har den noen døde pixler heller. Kjøpte min fra Komplett. Mvh. Magnus Lie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå