Toast Is Pimp! Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 - Æ må på ramma førr å lægg en kabel. - Må kable. brb. - Må bære lense litt, ill be back. - Må lense sjarken. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 - Tømme låret - fyre av ett misil Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Stikke å føde en Boa. Tømme ryggraden. Lese finsk. (Ei Saa Peittaa anyone?(Ja så det på endrebjorsviks signatur)) Bæsje på elgen. (Sammenheng med å rope på elgen, men at en annen kroppsåpning er mot ropepunktet.) Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Haha. Dette er ikke noe allmenne ord men en jeg kjenner pleier å si: Jeg skal bare pisse litt med pikken jeg. Jeg skal bare ha meg ett herlig kosetiss. HAH^-^ Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tynne folk kabler ikke, de legger ledning Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 "jeg skal på doss" -Lufte hunden Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tømme tanken Forpeste dassen slukke tørsten til herr porselen (ok, den fant jeg bare på i farta da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Å føde med guttefitta Tømme nakken Drite Sleppe (slippe) seg. La det renne. Eksrementere. Fine ord Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg skal ut å ha analsex med avføring Endret 6. juni 2008 av Cyberpunk Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 slukke tørsten til herr porselen (ok, den fant jeg bare på i farta da Jeg skal ut å ha analsex med avføring Bruker selv ofte "Skal opp/ned og vanne". Hm, vanne hva da? "Dass". Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 føde negerongan Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 jeg pleier å si mest: jeg tar jeg meg en tur på avtredet. eller noen ganger sier jeg hm lapskausen lukta bedre på veien inn i munnen enn ut av rompe men den ser likedan ut Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 jeg pleier å si mest: jeg tar jeg meg en tur på avtredet. eller noen ganger sier jeg hm lapskausen lukta bedre på veien inn i munnen enn ut av rompe men den ser likedan ut det er ikke lapskaus når det kommer ut av rompen da jeg pleier å si: nei nå må jeg skikkelig på do Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 føde negerongan - Presse ut nån Svartinga. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Låne fasilitetene. Bruke klosettet. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 "Mige" / "Urinere" og "Drite" / "Ekstrahere". Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Lense kaffeblæra. Langskudd mot bassenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå