Mr. Bojangles Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 - "Tømme ryggen" (evt. "Tøyme ryggjen" hvis du vil imponere med litt new-norwegian) - "Kable" (med medhørende nordnorskdialekt for å skape den rette stemningen) - "Mige", et flott synonym for å tisse. - "Urinere", òg et flott synonym for å tisse- men det høres litt proffere ut. Noen flere? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 De sluttet med fjortentegns reglen for lenge siden Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Av frykt for å bryte forumets regel om rasisme, tror jeg ikke at jeg bør artikulere meg fullt ut. Men la oss si det har noe med å føde barn å gjøre. Hvis moderator synes denne blir for drøy, så gjerne slett posten min. ...men vi er jo tross alt OT, så litt politisk ukorrekte kan man vel være, eller? Endret 4. juni 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sile potetene, besøke dunderkassa. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Blåsså tu bælgen. Slæng ut slårrrån. Lægg ein kabel. shuttu. Trøndersk er vakkert. Eller en svensk: Gå på muggen. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Pesse pess ut av pekken, sier dem i F.stad Og Urinere urin ut av penis, i Oslo Men å "gå på trykkeri" funker bra:p Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nr2: Låre en pudding Kable Nr1: Ryste stamtreet Tømme tanken Gjøre plass til mer øl Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 "Ut å vanne blomstene" er jo en klassiker. Eventuelt gjødsle dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå