Kong-king Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Heisann Har en Dell XPS laptop som jeg kjøpte meg for 1 og et halv år siden. Men nå er det noe øderlagt på den igjen, ( et eller annet med OpenGL-bussen eller noe slik har jeg fått beskjed om fra en mer teknisk begavet kompis) og dette er 4. gangen.. De 3 første gangene har det vært andre problemer med skjermkortet, altså enten blåskjerm eller overoppheting. Er det ikke slik at det må være samme mangel 3 ganger før jeg har reklamasjonsrett? Kan Dell regne dette som forsjellige mangler eller regnes feil på skjermkortet som et og samme problem? Takker for alle svar om hvilke rettigheter jeg har Lenke til kommentar
Loko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er samme symptom for kunden som har noe å si. Så hvis du opplever svart skjerm og det de 2 første gangene er skjermkortet, mens den 3. gangen er det LCD panelet så er det 3. gang samme feilsymptom for deg. Altså hevingsrett. Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Antall ganger ser du jo på antall ganger den har vært på service og kommet tilbake med noe reparert (software og "ingen feil funnet" gjelder ikke) Siden dette er en laptop vil jeg tro du har en god grunn til å kreve heving eller omlevering til ny laptop. Ta kontakt med Dell kundeservice og referer til tidligere servicer så ordner det seg nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå