Gå til innhold

media player 9/power dvd funker ikke!

phax

Anbefalte innlegg

som sagt hverken media player'n eller power dvd funker. når jeg proever og spille av en fil får jeg bare feilmedling og programmet lukker seg.

PowerDVD has encountered a problem and needs to close.  We are sorry for the inconvenience.

Windows Media Player has encountered a problem and needs to close.  We are sorry for the inconvenience.

hadde beta versjonen av niern som funka fint, men når jeg innstallerte fullversjonen klikka den og har ikke funket siden! og nå nylig innstallerte jeg power dvd og har samme problemet der..

noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JA .

WMP9 ødela en hel helg for meg for to uker siden . Greitt nok at jeg hadde formattert hdd for en clean install men når det siste jeg tok av Win Update var WMP9 etter å ha lagt inn alt av patcher ( service packs fra CD ) til min Win2000Pro så fikk explorere.exe plutselig en feil og ville bli lukket bare jeg flyttet musepeker over en videofil .

ATI 7.6 dvd player sluttet fungere og dett var dett . Ny formattering og en voldsom jobb med oppsettet igjen som gjorde at det tok evigheter .

Har i ettertid sett litt på saken og ser at vist man installerer WMP9 clean og ikke gjennom win update så skal det vist løse enkelte problem men jeg vet ikke om jeg tør . Har lastet ned filen på litt over 13MB men ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...