riktig Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tittelen sier sitt. Tatt i et gammelt forfallent hus som skal brukes flittig heretter. Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Heisann riktig. Syntes dette er litt klisjèaktig etter en del bildesurfing opp gjennom et par år. Alt dette trapped-soul-greiene, nei. Jeg vet ikke, men har sett det litt for mange ganger. Syntes også du var litt uheldig med modellen, skoa ødela en del, samt at beina ikke var ute av fokus. Kanskje hele personen ute av fokus hadde blitt knalltøft? Men ellers bra eksponering, fargekontrast og sånt. Er ikke så flink med det emnet. Interessant fotoområde også, ser fram til noen spennende løsninger framover i dette huset du har funnet. Håper på nightshoot! Binko. Endret 3. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det meste har referanser til noe annet, og riktig leker med mange genre. Her synes jeg han har truffet godt. Isolert sett så synes jeg bildet er nær perfekt, og langt fra en klisje sammenlignet med DH eller tonemapping. Joggeskoene gjør ingenting, og modellen er jo vakker Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Hehe.. skoa er nok ganske bevisst ja. Makan til skrikende til et slikt antrekk. Likeså er det at uskarpheten blir verre jo lenger man kommer opp. Trapped soul sier meg derimot ingenting. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg likte at det ble stadig mere uklart jo lengre det kom oppover. Det hadde vell vært mere klisje viss hele personen hadde vært ute av fokus? Generelt skarpt fokus rundt personen^^ En ting som plager meg litt er skillet mellom gulvet of veggen, skulle ønske det var rett og helte ned mot høyre side. Hva er brukt av utstyr og exif? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Om det er en trøst så er kameraet rett, men peker litt på skrå mot veggen. Litt 3D-feeling må det være Utstyr er gode gamle 350D med ef-s 10-22 på 10mm. Iso 400, f/8, 0,5 sek lukker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg synes den skjeve overgangen kledde bildet, jeg. Av en eller annen grunn får bildet meg til å tenke på Pink Floyds "The Wall". Filmen vel å merke. Bra jobba, riktig Tom PS. 10-22mm er en perle, og350D duger i mange år enda. Lenke til kommentar
ogajor Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Bilde er bra, det er progressiv ja nesten agresivt. Flott uttrykk! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Takker for kommentarer. tom: Er fornøyd med den ja. Bruker den nok litt for mye i den ekstreme enden, men det er vanskelig å la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå