OriZo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei Nylig kjøpt meg nytt HK / CPU, kom på døra i dag, men har problemer med å forstå visse ting. HK: Gigabyte X48T-DQ6. CPU: E8500. Når jeg var påvei til å sette i prosessoren møtte jeg veggen. Prosessoren er helt flat under, med mange gylne sirkler som viser "kontaktpunkt". Mens i HK'et er det pins/pigger (vet ikke hva det kalles) som stikker opp fra CPU-socketen. Burde ikke det vert hull istede for disse sirklene i prosessoren? Begge manualene viser at det skal passe, og forklaringene sier at den skal legges ned i rammeverket på HK, legge over en metal ramme og stramme til med låse-mekanismen. Men er redd for å gjøre noe gale her. Og når jeg er påvei til å låse "låse-mekanismen" møter jeg litt motstand. Hjelp? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Neida, det skal være sånn på 775-socket. Sett i og kjør på Endret 3. juni 2008 av gilera Lenke til kommentar
OriZo Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Neida, det skal være sånn på 775-socket.Sett i og kjør på Sikker? Må bruke litt kraft for å låse den av i rammen, virker som jeg bender alle pinsa ... uhh Lenke til kommentar
Toad Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 neida, skal funke fint det. Motstanden er bare for at festemekanismen ikke skal løsne så lett til senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå