Walle Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei Har koblet opp Logitech Z-5400 Digital til mitt hovedkort via en coaxial kabel. Tidligere brukte jeg de tre mini jack pluggene og fikk da noenlunde rett surround lyd. Men etter jeg stakk inn en coaxial kabel istedetfor kommer det ikke noe annet en litt lyd her og der innimellom. Bruker Realtek HD Audio manager og tidliger fikk jeg lyd i alle høyttalerene da jeg prøvde lyddemoen som er i programmet. Men nå får jeg ikke lyd fra annet enn frontene når jeg kjører lyddemoen. Når jeg hører musikk er alt såre vel, men det er når jeg skal se DVD via PC at problemet melder seg. Jeg trodde utgangssignalet skulle gå over automatisk til DD eller DTS når man valgte det dette lydsporet i WMP. Men nå er det som sagt ett eller annet som ikke stemmer. Sannsynligvis i konfigureringen. Har lett og satt samtlige muligheter til 5.1 lyd ut der jeg kunne finne denne valgmuligheten.. But still no real surround... Noen som kan hjelpe meg? Walle Lenke til kommentar
Walle Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Da ser det ut til jeg fant feilen i denne tråden... Får ihvertfall fram DD tegnet i "skjermen" på Z-5400 sitt "kontrollsenter" Walle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå