Urizk Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har akkurat kjøpt meg age of Conan og spiller det på en HP Pavilion HDX9200. Ram: 3gb (skulle egentlig ha 4gb men det kom ikke med...) Prosessor: Intel® Core™ 2 Duo prosessor T8300 2,40 GHz Skjermkort: Nvidia Gforce 8800GTS Det går helt fint å spille spillet i Tortage, og i zoner utenfor byene (ivertfall den jeg har vært i, er i lvl 24) Problemet er når jeg drar inn til Khiem i Stygia (hovedstaten) så er jeg konstant redd for å dette ut av spillet. Dette skjer flere ganger, spessielt når jeg er i samtale med en NPC. Hvor det kommer opp en feilmelding der det står noe om memory er oversteget eller noe sånt, og jeg ser også at prosessoren kjører for fullt. Har prøvd å sette Age of Conan på høy prioritet på prosessorbruk, men dette fungerer heller ikke helt bra når jeg er i den store byen. Kan noen hjelpe meg med dette og gi et par råd til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 kjøpe stasjonær Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skjer med meg også, på stasjonær PC. Har ingenting med maskinen å gjøre. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kanskje Funcom sliter litt med server'ne sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå