Bruker-158599 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Tenkte jeg skulle poste en hjt. Jeg har lasta ned en del i det siste, og lurer på om alt er greit. Takk for svar Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Loggen er fin Du har et bra oppsett,lurer på jeg var litt inne i bildet der Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på i førsteposten din, og velge full redigering. Øverst der emnetittelen diner, skriver du: [LØST] foran emnetittelen din. Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen -Surf trygt- Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) det var du Måtte skjekke har lasta ned masse dritt etter det. Greit å vite om det ser bra ut:D har jeg et bra oppsett av antivirus programmer og brannmur? er jeg bra beskytta? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Avira + online armor + sas som du har. Er gratis og du får ikke noe bedere selv om du bruker penger på en sikkerhetspakke Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Avira + online armor + sas som du har.Er gratis og du får ikke noe bedere selv om du bruker penger på en sikkerhetspakke bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå