Gjelleren Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg installerte Acdsee 5.0 . Jeg restarta, men så når windows me kom opp igjen skjedde ingen ting. Ingen programmer blir kjørt, og man ser bare den blå bakgrunnen og musepekeren. Hva skal jeg gjøre for å få stilt tilbake installasjonen , eller få startet oppp Windows ME ?. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 installer et annet os.. win me er BÆSJ! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du kan jo prøve å reinnstallere WinME. Lenke til kommentar
Gjelleren Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Det eneste som kjøres når jeg starter opp er statemrg. Etter det skjer ingen ting Lenke til kommentar
Bach Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Se om du får starta i safemode. Har vært borti' at ME ved neste boot har fungert som vanlig igjen. Men hvis du har kroner til WinXP er det et mye mere solid OS. Lenke til kommentar
Gjelleren Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg bruker me fordi jeg synes det er bedre å spille cs i en xp. Det andre er at jeg ikke veit hvordan jeg får starta me i safemode. Noen som veit hvordan ? Lenke til kommentar
Gjelleren Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg bruker me fordi jeg synes det er bedre å spille cs i en xp. Det andre er at jeg ikke veit hvordan jeg får starta me i safemode. Noen som veit hvordan ? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Mener å huske du får opp en meny hvis du trykker F8 rett etter post (samma stedet du trykker "Del" for å forandre i bios). Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Da synes jeg du bør instalere win 98 isteden for me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå