Gå til innhold

Lyden fungerer ikke på min Vista home premium 32-bit

Anbefalte innlegg

Jeg har lydkortet Creative SB X-fi og vista home premium 32-bit som jeg fikk i dag, Men av en eller annen merkelig grunn vil ikke lyden komme. Jeg har instalert alle drivere og oppdatert og når jeg ser på volumkontrollen ser jeg at det kommer lyd men den kommer ikke ut av høretelefonene eller høyttalerne mine. Jeg vet at alle ledninger er riktig plugget inn og at det ikke er noe galt med de. hva skal jeg gjøre?

Endret av lomenar123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det samme problemet tror jeg, og jeg har vista home 32bit. Det er veldig rart, jeg har plugget den til min intregerte hk, men ikke noe lyd. Noen ganger kommer det også litt hysje lyder og jeg synes det er veldig rart, selv om jeg slår av lyden.

Jeg installerte på nytt med win xp 32bit og da gikk det kjempefint.

Har installert alle drivere samtidig. Lyden er koblet til min 26 lcd tv uten noe flaks, håper noen har gode råd her.

Hjelp!!

Lenke til kommentar

Jeg har gjort alt riktig, nå startet plutselig en sånn høy frekvens lyd. Alt ser ut som det fungerer, når jeg putter øretlf så virker det, men ikke uten det.

Tror dere det kan være bios til HW siden det er koblet til den??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
hadde problemer jeg også bare gikk i bios XD og aktiverte AC 97 lyd så funker det fint

Jeg har Vista 32-bit og jeg tror jeg har samme problemet lyden funker ikke i høuytalerne/hodetelefoenene. Hvor finner jeg bios? har vista premium 32-bit

Lenke til kommentar

Du starter datamaskinen på nytt, og trykker Delete, eller F8. Det står "Press <en eller annen knapp> to enter setup> når du starter datamaskinen, er en svart skjerm i begynnelsen. Uansett, ikke fikle med instillinger du ikke vet hva er ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...