ainstainy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei Lurte på hva som var det beste rally spillet til xbox 360? Mvh Ainstainy Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dirt er definitivt bra Veldig realistisk. ligger mange fine filmer ute på youtube, ta en titt der ^^ Lenke til kommentar
lavard Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Denne sjangeren er jo så godt som død nå så det må vel dessverre bli Colin DIRT. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Sier meg enig, Dirt er det beste rally spill til xbox 360 Endret 3. juni 2008 av mamama Lenke til kommentar
lavard Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er ikke så vanskelig å være det beste når det er det eneste. Hvis man klarer seg med offroad kjøring med litt action ville jeg heller valgt Flatout ultimate carnage. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er ikke så vanskelig å være det beste når det er det eneste. Hvis man klarer seg med offroad kjøring med litt action ville jeg heller valgt Flatout ultimate carnage. Er jo ikke det eneste da. Dette også Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 SEGA rally er veldig arcade rettet og er like gøy som Dirt vil jeg påstå! De har begge gode og dårlige sider. Lenke til kommentar
lavard Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er ikke så vanskelig å være det beste når det er det eneste. Hvis man klarer seg med offroad kjøring med litt action ville jeg heller valgt Flatout ultimate carnage. Er jo ikke det eneste da. Dette også Ah, hvordan kunne jeg glemme det. Også bedre enn Dirt. Arkade ja, men morsommere. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 hva er ulempen med dirt da? er det noen wrc spill til xbox 360 som er bra? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hva er ulempen med dirt da?er det noen wrc spill til xbox 360 som er bra? som sakt ingen andre rally spill enn dirt og sega rally. rally spill er min absolutte favorittsjanger, dirt her jeg spilt veldig mye, vanvittig bra, en av de aller beste bilspilla ever mener jeg. sega rally er derimot så ensformig og urealistisk at man spyr av kjedsomhet om man spiller mer enn noen minutter omgangen. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dirt er bra. Sega Rally la jeg tilside etter 1 time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå