Kenny McCormick Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hei jeg er ganske ny i skattebetaler bransjen så jeg har et spørsmål jeg har levert selvangivelse for i år, men i mai (forrige mnd.) satte jeg inn 1250kr på BSU kontoen blir de registrert på neste års selvangivelse? og hvordan skal jeg BEVISE at jeg har satt in penger der? husker ikke om jeg tok vare på lappen jeg fikk fra banken Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, det blir registert på neste års selvangivelse - helt automatisk. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 ok, takker for kjapt svar Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 de blir registrert på 2007 ligningen som leveres inn neste år. Det som betales inn på bsu skal bli levert inn til ligningsmyndighetene og du får også en årsoppgave fra banken. følg med på begge de og se om fradrag for BSU kommer med på ligningen og i årsoppgaven. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) ok, takker for EKSTREMT kjappe svar folkens Endret 3. juni 2008 av Kenny McCormick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå