Gå til innhold

Russ 2009, for oss som blir russ!

Russ 2009  

144 stemmer

1. 1. Hvor har folket tenkt seg til våren?

• Stavanger
      53
    • Lillehammer
      22
    • Tryvann
      51
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      29
    • Ingen
      50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wuhuu!

uansett, jeg må rage litt! Føler skolen absolutt vil gjøre livet kjipt for oss elever med realfag! Alle de "lette" heldagsprøvene er satt til rett før russetiden setter i gang, men matte og kjemi derimot, midt i russeferingen. retards.

Lenke til kommentar

Har dere andre russ rundtom i landet en slags kick-off, eller hvordan er det med det? Har hørt at noen har "vrenging" hvor de går med buksa på vrangen en dag og har russedåp/kro, og etter det snur de buksa og er "skikkelig" russ. Har noen andre noe sånn? Vi fikk bare beskjed om at vi kunne gå med buksa fra 4 april vi.

Lenke til kommentar

Er enig i at det blir for tidlig. Hos oss er det fra 30. april, men vi fikk krangla til et unntak imorgen (vet ikke hvorfor akkurat i morgen). Det var egentlig fra 18. april.

Vil jo gjerne ha valuta for penga når man har brukt spenn på russebukse!

Og idag er det russedåp! =D

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Er enig i at det blir for tidlig. Hos oss er det fra 30. april, men vi fikk krangla til et unntak imorgen (vet ikke hvorfor akkurat i morgen). Det var egentlig fra 18. april.

Vil jo gjerne ha valuta for penga når man har brukt spenn på russebukse!

Og idag er det russedåp! =D

Ah, ja. Greit å få litt valuta for pengene:p

Vi har tradisjon med russedåp natt til 1.mai. Så det ble annonsert, og alle hadde skaffet seg fri. Men plutselig har de flyttet det til 2. mai, så halvparten av byens russ skal i konfirmasjoner. Så jeg kan ikke komme på dåpen engang jeg :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...