kommer Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har moped og lurer på om politiet tar mopeder like lett i fartskontroller som biler. Siden mopeder er liten, er det en sjanse for at mopeder eller MC generelt ikke blir målt i fartskontroller`? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) ja, og spessielt moped siden du uansett ikke skulle kunnet kjøre fortere enn 45 Endret 3. juni 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
o0 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 får man bot i en 50 sone om man har 50 da? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du blir ikke stoppa hvis du ikke kjører over fartsgrensa eller 45km/t. Har selv kjørt forbi flere kontroller med trim. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Var kontroll idag, først så jeg en politimann med laser i grøfta, og litt lengre fremme var det kontroll. En kompis kjørte med en blodtrimmet moped i 90 i 80 sonen rett forbi dem, han ble ikke stoppet. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 90 på speedoen sikkert sikkert godt med feil på de moppespeedoene.. Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Litt OT men; Det finnes (alt for) mange idioter innenfor politiet. Husker når jeg selv hadde moped og en av kameratene mine sin blodtrimma ped ble stoppa...sa han bare til snuten at det var en lettsykkel.. Og jaggu fikk han kjøre videre. Så med mindre du er uheldig å havner borti en snut med peiling og ikke kjører alt for mye over fartsgrensa skal det litt til for å bli stoppa. On-topic: Erfaringsmessig så er det like stor sjanse å bli stoppa med moped som med bil. Erfaringsmessig er det også lettere å stikke av med moped enn med bil Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Eh, vognkortet sa vel "Moped", gjorde det ikke? Maks hastighet 45 km/t osv... Endret 4. juni 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Litt OT men; Det finnes (alt for) mange idioter innenfor politiet. Husker når jeg selv hadde moped og en av kameratene mine sin blodtrimma ped ble stoppa...sa han bare til snuten at det var en lettsykkel.. Og jaggu fikk han kjøre videre. Så med mindre du er uheldig å havner borti en snut med peiling og ikke kjører alt for mye over fartsgrensa skal det litt til for å bli stoppa. On-topic: Erfaringsmessig så er det like stor sjanse å bli stoppa med moped som med bil. Erfaringsmessig er det også lettere å stikke av med moped enn med bil Hadde han lett-sykkel lappen a? Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja, lett-sykkel lappen. Dem sjekka ikke vognkort. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 90 på speedoen sikkert sikkert godt med feil på de moppespeedoene.. Kanskje, men den bråker som et uvær. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 kan jo bråke og gå i 45 og da, kan jo bare være hull i potta eller fri eksos Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 kan jo bråke og gå i 45 og da, kan jo bare være hull i potta eller fri eksos Like ulovlig det Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 men man får ikke trim boten da Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nei, men de tar forsatt skilta dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå