Gå til innhold

Internet Explorer åpner seg ikke! Delvis løst...

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp justert på en Asus-laptop for en kompis. Det vil si fjerna unødvendige asus-programmer, lagt inn microsoft-oppdateringer, nyeste drivere, lagt inn nero, Office 2007, brukt Adaware(normalt bruk) og Ccleaner og gjennomført en defragmentering. Ehh, OS'et er Vista Home Edition.

Alt fungerte da jeg var ferdig med den, testet den på det meste og den var rask.

Kompisen min tok den med seg til Stavanger og skulle koble seg til nett. Hsn får koblet seg til, men internet explorer-vinduet vil ikke åpne seg, uansett hvor mye han trykker på den blå E'en nede ved hurtigtastene!!

Har også startet iexplore.exe-prosessen manuelt, men det hjalp ikke....

Hva skjer???

Er det andre prosesser som spiller inn? Registry?? Trenger hjelp asap før han sender den i posten tilbake til meg og taper tid!! :ohmy:

På forhånd takk!

Endret av pat2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du bedt han om å laste ned/installere IE7/8?

For det første: IE7 er en del av Vista, så vi har ikke tenkt noe særlig på det.

For det andre: Vi får ikke åpnet internettvinduet(!) så dermed får vi heller ikke gått på noen nedlastingsside får å laste ned på nytt/reparere.

Har da heller ikke prøvd Firefox av samme grunn...

Lenke til kommentar

Delvis og delvis. Det ble til at han brukte en annen maskin, lastet ned Firefox på en minnepenn, kopierte over på sin maskin og fikk installert den. Nå skal han installere explorer 7 på nytt over den integrerte, blir det vel...?

Uansett, vi sier saken er løst vi... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...