Kaskaso Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Mitt problem er at jeg søker personen som har registrert en nettside på activeisp, men å finne personen som har registrert sin site hos activeisp er ikke lett. Jeg har ripe`et den, men der dukker selvsagt kun navnet opp på den som står ansvarlig på utgivelse av ip`en Så det jeg lurer på er da følgende: *Er det i det hele tatt mulig å få tak i navnet som har registrert den siden jeg er ute etter? På forhånd takk! Lenke til kommentar
janken Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 har du domenet kan du søke på domeneshop.no. Vet ikke om det hjelper deg da men................. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 har du domenet kan du søke på domeneshop.no.Vet ikke om det hjelper deg da men................. Kan prøve....skal si om det funker eller ei [edit] det funket utmerket takker så meget Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 er det norsk domene kan du søke på norid sine hjemmesider. www.norid.no får du der vite et firmanavn kan du sjekke på brønnøysundregisteret sin hjemmeside hvor du får vite det meste du trenger å vite om firmaet. addyen dit er www.brreg.no Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Her kan du finne ut det meste.. :o http://www.ipfinder.info Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du kan vel eventuelt prøve å henvende deg til ActiveISP og spørre høflig... Vet ikke hvordan reglene er for dette men jeg tror ikke det er direkte hemmeligstemplet materiale hvem som eier et domene... Lenke til kommentar
aron Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Om det er sjikanerende eller ulovlig innhold på denne hjemmesiden som du ønker til livs. Kan du maile til [email protected] hvor du putter inn domenet til isp´det gjelder etter @´n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå