SpeZii Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) hei hvilke av disse link skjermene bør jeg kjøpe? tenker da mest på hvordan fargene osv er på de siden jeg har valgt: 2ms,ikke widescreen, 19". edit: fiksa link + skal hovedsakelig brukes til spilling Endret 4. juni 2008 av SpeZii Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du må nok komme med enten spesifikk link for hver skjerm eller lage en handlekurv, og gjøre den tilgjengelig for alle å lese og linke til den. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg tror du henger deg opp i litt feil ting. Jeg har selv en 2ms 19", samtidig som jeg også har en 17" , en 21" og nå sist en 24". 24" som jeg valgte ut etter å googlet meg ihjel i 3 dager, er desidert kjappest, uten tvil. Når det er sagt så har jeg også den LG1982B-UF skjermen, og den er knakendes god til spilling, men for meg personlig så mister TN panelet sin glede, samt skjermen er litt liten, i lengden. Jeg kan varmt anbefale hyundai w241D (s-pva panel, supre farger), eller en Iolair MB24W om du får tak i den. Begge skjermene er kjappere enn en 2ms skjerm i effekt. Sitat ifra en test om iolair skjermen som også bekrefter det jeg har funnet ut om min skjerm som er 6ms, kontra 2ms skjerm: " Perfect for games! Once again, do not trust the given response time. Despite the announced 6 ms, the real reactivity of this monitor is much better than most TNs even 2 ms screens. This was based on our visual assessment on the PC, PlayStation 3, and through our capture of 10 consecutive images." Litt komplisert, men objekter blir jo større på skjermen, samt skjermene har ikke input lag, w241d har 1-3ms input lag, ikke merkbart, iolair'n har 0ms input lag, men bruker nok noe teknologi som pusher signalet eller gud vet hva, 1-3ms er realistisk mulig å få til. Selv crt er ikke 0ms er jo greit å huske på. Lenke til kommentar
hardwareN00b Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 kjøp en samsung 206bw, det gjorde jeg og er kjempefornøyd. bruker den masse til spilling og funker fett, ikke etterslep med 2ms:DD 20" btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå