Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg kontakte henne?

Gjest Hvordan

Anbefalte innlegg

Gjest Hvordan

Heisann.

Jeg har ikke de beste sosiale antennene, vil regne med at jeg hadde vært den siste personen som hadde fåttt blitt med i teletubbiene for å si det sånn.

Fredag for snart 2 uker siden var jeg på fest.

Jeg stod der og prata med en kompis, også står det to jenter nesten rett ved siden av, og hun ene peker på meg og ler litt og hvisker noe til veninna. Jenta vet jeg godt hvem er, og hun vet hvem jeg er, men vi har aldri snakket sammen og jeg kjenner henne ikke. Vel uansett, hun hvisket noe til sin veninne mens hun pekte på meg (og hun hadde visstnok drukket en del), og lo litt og sa "ikke si det da."

Så jeg spør; "Hva er det du sa om meg nå?" "Ingenting!" "Noe må det jo ha vært, du hviska jo mens du pekte på meg også ler du...(litt småirritert stemme, for jeg regner med hun sa noe.. nedlatende)"

"Ingenting, jeg vil bare danse med deg" sa hun, og ca 1 sekund etterpå stod vi å danset tett inntil hverandre, og det tok ikke mer enn 7 sekunder før vi begynte å kysse. Etter festen sa en kompis at vi praktisk talt grodde sammen (resten av kvelden). Uansett, har ikke pratet med henne eller noe siden dette. Og er det litt dumt å kontakte henne en og en halv uke senere? Jeg mener, kanskje hun ikke mente noe i det hele tatt.

Men jeg vil gjerne kontakte henne og finne ut mer, men jeg aner virkelig ikke hva jeg skal si til henne osv. Det er her dere kommer inn. Hva burde jeg si til henne, spørre om etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

Tingen er, jeg kjenner henne ikke. Har aldri vært sånn at vi hilser på hverandre når vi treffer hverandre tilfeldig, vi er ikke bekjent. Men jeg er usikker på hva jeg skal si hvis jeg kontakter henne. Kanskje litt bom hvis jeg ber henne med ut, for jeg kjenner henne jo ikke noe mer enn før, sånn egentlig.

Lenke til kommentar

Hva venter du på, mann? Hadde nok vært best å ta kontakt to-tre dager etter dette her, evt. påfølgende helg om anledningene byr seg dårlig i ukedagene. Såfremt du er interessert selvsagt. Få henne med på et eller annet, kino, grilling, you name it.

Om du bommer så går du ikke glipp av noe du ville opplevd om du lot det være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...