Bjarnez Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen erfaringer? Hvordan er mellomtonen (små satelitter...)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Vel, det ligger mange brukererfaringer der ute. Her er en av dem. EDIT: Jeg vil tro subwooferen må hjelpe til på det meste. Endret 4. juni 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Jeg har hatt dette anlegget i flere år, og må si meg stornøyd. Satelitthøytalerne er små, men de gir jammen fra seg lyd. Subben er noe av det beste jeg har hørt av et pc-anlegg, og et stort pluss for at du kan styre diskanten. Pc-anlegg har som vane å stenge ut diskanten, noe som gir lydbildet en ensidig lyd der vokalen er på samme linje som resten. Med denne diskant-justeringa blir vokalen mer framhevet, og du får et klarere lydbilde. Designet er også helt fra en annen planet (positivt ment). Anbefales på det varmeste Endret 4. juli 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå