Bornslip Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Lurte på en liten ting... Med Sapphire radeon 9700 PRO får man med en liten adapter som kan gjøre at du kan kjøre CRT skjermer via DVI utgangen... er dette no vits? Hjelper det med noe eller skal jeg bare stappe kontakten i den vanlige analoge utgangen på skjermkortet? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Er ganske sikker på at jeg ikke så noen forskjell da jeg testet dette på mitt ATI Radeon 9700 pro. Bruker standardutgangen til hovedskjermen nå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Tja, jeg prøver ihvertfall på generell basis å følge reglen, "jo færre overganger jo bedre", men om du ser noen forskjell på de to vet jeg ikke, jeg bruker ihvertfall dvi-en til den sekundære skjermen min. AtW Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Vitsen er å kunne bruke to skjermer på en gang enten som en utvidelse av skrivebordet der du for eksempel bruker to forskjellige programmer, eller to like skjermbilder for testing. Overgangen er vel bare ment å skulle brukes dersom du har to skjermer og begge er crt. Slik som jeg har. Jeg vil tro at overgangen kan brukes andre veien også, slik at du kan bruke to dvi baserte skjermer. Skjermene mine ser begge bra ut, så jeg tror ikke det er noen forskjell på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå