Joakimmo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hei Kan vel egentlig starte med å si at jeg er 14 år Jeg har netopp handlet en boardshorts fra beckersurf.com og syns de hadde veldig mange kule og billige jeg bestillte til slutt denne :http://beckersurf.com/browse/productDetails.aspx?skuid=19236 OG jeg syntes portoen var sbla dyr! kosta fan meg 180 kr. i porto vet ikke hvordan jeg får sånn clicky greie menmen Hva syntes du om den, og syntes du den er grei i å gå på skolen med og sånt? Endret 4. juni 2008 av Joakimmo Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Sjekk linken din, og bytt med den riktige. Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 bump? er det ingen som har noen meninge`? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er en enkel og grei surfeshorts. Det er vel ikke så mye å si utover det. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes mønsteret var veldig slitsomt egentlig. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Blir du sliten av å se på det? dakar guttebassen Endret 7. juni 2008 av hauer Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Well, det var jo ikke akkurat et behaglig mønster da Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Synes egentlig heller du burde gå med det du føler for å gå med. Ikke det andre sier du bør gå med. Men kanke utale meg på skjortser, ekke helt min 'greie' Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg synes, men den har flere detaljer jeg liker. Pass på at du kombinerer den med noe nøytralt så det ikke blir for mye Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ehm, hvorfor spørr du etter du har bestilt? Det var ikke nødvendigvis for å vise at du har bestilt overprisede og etter min mening enda et av dagens stygge merke klær? + at jeg fikk vite at de kostet 160kr i porto Ellers er jeg enig med Cyberpunk, slitsom er ordet. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Du kunne ha valgt noe penere. Definitivt. Mye finere og billigere badeshortser du kunne ha gått for her i Norge. Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 hehe lol... hvis du ser på profil bildet til homme og nicket tli ralph lauren så kunne jeg gjettet hva dere skulle svare menmen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ellers er jeg enig med Cyberpunk, slitsom er ordet. Slenger meg på den. Litt for mange striper. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 hehe lol... hvis du ser på profil bildet til homme og nicket tli ralph lauren så kunne jeg gjettet hva dere skulle svare menmen. Jess, jeg liker overhodet ikke den stilen, men du kunne ha valgt noe penere innenfor den. Det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kule shortser er ufattelig vanskelig å få tak i! Du har ikke klart å finne en du heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå