_KroSjefen_ Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Sidan dette ikkje er bekrefta av Sony får me spekulere litt sjølv. Ein Tysk importør seie vertfall att bakoverkompabilitet vil komme via software emolusjon på 40GB modellen i oktober, dette sia Sony skal til å gi ut ps2 titler for nedlasting på PSN.. KILDE Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Det hadde vært digg! Synd alle PS2 spillene jeg har er amerikanske da... Hvis dette stemmer så kommer jeg nok til å kjøpe meg noen PS2 spill. Endret 3. juni 2008 av Haawy Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Var det ikke å det som var umulig da? Å emulere PS2 gjennom software. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis vi skal laste ned PS2 spill bør kanskje harddisken være større enn 40GB. Og det koster jo sikkert ikke så mye for Sony å sette inn større harddisker, så hvorfor bruker de ikke 250GB eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Var det ikke å det som var umulig da? Å emulere PS2 gjennom software. Umulig er det ikke, bare en smule vanskelig å få til, og sony er jo heller ikke kjent for å briljere på software-fronten. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Var det ikke å det som var umulig da? Å emulere PS2 gjennom software. Umulig er det ikke, vanskelig er det. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis vi skal laste ned PS2 spill bør kanskje harddisken være større enn 40GB. Og det koster jo sikkert ikke så mye for Sony å sette inn større harddisker, så hvorfor bruker de ikke 250GB eller noe? Det er derfor du enkelt kan skifte harddisk selv. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Dette hadde jeg likt. Ikke fordi jeg spiller så mye ps2 spill lenger, men er kjekt å ha, som Øystein sier så fint. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis vi skal laste ned PS2 spill bør kanskje harddisken være større enn 40GB. Og det koster jo sikkert ikke så mye for Sony å sette inn større harddisker, så hvorfor bruker de ikke 250GB eller noe? Det er derfor du enkelt kan skifte harddisk selv. Det er lett å skifte harddisk, jeg har selv byttet, men jeg skjønner ikke hvorfor Sony ikke har 250GB som standard. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 For det er meningsløst og betale for noe du aldri bruker Tror virkelig ikke det er mange % av PS3 eierene som har bruk for 250GB. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 For det er meningsløst og betale for noe du aldri bruker Tror virkelig ikke det er mange % av PS3 eierene som har bruk for 250GB. Godt poeng. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 For det er meningsløst og betale for noe du aldri bruker Tror virkelig ikke det er mange % av PS3 eierene som har bruk for 250GB. Jeg har allerede brukt nesten 200GB av HDD'en. Men 250GB er kanskje litt mye. Men de kunne vel kanskje byttet til 120GB da. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er bare de spesielt interesserte som bruker over 40 GB, og de greier latterlig enkelt og bytte ut HDen selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hadde nå vært kjekkt med større hdd da man installerer filer til spill og da går gb fort... se på gt som tar 6gb av hdd. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er ikke større harddisk i PS3 fordi: - Det er 100% unødvendig. - For å få ned prisen på konsollen. - Det er ekstremt lett å bytte denne selv om man har behov for det. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Digg å kunne spille PS2 spill over HDMI kabel, istedet for noe jalla komposittgreier... Ihvertfall for meg, da jeg må ha en kabel på minst 10m! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå