Gå til innhold

PS3 40GB med BC i Oktober?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Var det ikke å det som var umulig da? Å emulere PS2 gjennom software.

Umulig er det ikke, bare en smule vanskelig å få til, og sony er jo heller ikke kjent for å briljere på software-fronten.

Lenke til kommentar
Hvis vi skal laste ned PS2 spill bør kanskje harddisken være større enn 40GB. Og det koster jo sikkert ikke så mye for Sony å sette inn større harddisker, så hvorfor bruker de ikke 250GB eller noe?

Det er derfor du enkelt kan skifte harddisk selv.

Lenke til kommentar
Hvis vi skal laste ned PS2 spill bør kanskje harddisken være større enn 40GB. Og det koster jo sikkert ikke så mye for Sony å sette inn større harddisker, så hvorfor bruker de ikke 250GB eller noe?

Det er derfor du enkelt kan skifte harddisk selv.

Det er lett å skifte harddisk, jeg har selv byttet, men jeg skjønner ikke hvorfor Sony ikke har 250GB som standard.

Lenke til kommentar
For det er meningsløst og betale for noe du aldri bruker :ohmy: Tror virkelig ikke det er mange % av PS3 eierene som har bruk for 250GB.

Jeg har allerede brukt nesten 200GB av HDD'en. Men 250GB er kanskje litt mye. Men de kunne vel kanskje byttet til 120GB da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hadde nå vært kjekkt med større hdd da man installerer filer til spill og da går gb fort... se på gt som tar 6gb av hdd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...