NuB Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Begge skjermene ligger på rundt 4000 kroner, med andre ord et stykke mer enn det jeg egentlig vil bruke. Acer: 3826 kr på Vaagen Consulting. Hyundai: 3995-4195 kr avhengig av utgave (med eller uten DVI tror jeg?) på PS Data. Begge har 20ms responstid, 500:1 kontrast, 250 cd/qm (lys) 1280 x 1024 @ 75 Hz oppløsning og 0,26 dot pitch. Det er muligens bare Hyundai'en som kommer med DVI-kabel? Hansol H711 koster 500 kroner mindre men kommer uten DVI-inngang og har dårligere kontrast or responstid. Noen som har noen formening om hvilken av disse som er det beste kjøpet? Lenke til kommentar
NuB Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Etter å ha forhørt meg virker det som Acer'en ikke kommer med DVI-kabel. Gjelder dette også Hyundaien? Mener å ha lest et sted at en sån kabel skal følge med en eller flere av de, men det står ikke noe om det hos produsent eller selger som jeg kan se. Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Tja....Acer kommer i aluminium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå