Rudde Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hei, trenger en PC til ca 3k den skal brukes til skolearbeid og ett spill, WarRock (på Low). Jeg har sett på tilbudet til komplett men vil se om det fins flere fisk i havet.. PC-en må ikke ha mindre Lagrinsplass eller mindre CPU yterelse. Takk for svar x] Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) En bærbar pc? Da må dette være det billigste jeg finner http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351489 Ver oppmerksom på at det er "Levetid (inntil) 1.33 time®", noe som er veldig lavt for en kontor/skole pc En stasjonær kan jo bygges ganske lett for rundt 3k om noen finner komponenter Endret 3. juni 2008 av -Strepto- Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har sett på den men hvordan skal jeg få med meg en stasjonær PC på skolen være dag når jeg tar buss? Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du bør ta en titt på denne anbefalingen som HW har.. Du finner den her https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=3235 Er en ganske god skolemaskin Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Du bør ta en titt på denne anbefalingen som HW har.. Du finner den herhttps://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=3235 Er en ganske god skolemaskin Vær så snill a les innlegget RETT over deg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har du mulighet til å kjøpe gjennom skolen? 3.000 er veldig lite for en bærbar, og da ender du opp med et veldig dårlig batteri, dårlig grafikkort og en dårlig skjerm, samt dårlig byggekvalitet. Skoler pleier å få gode avtaler, så prøv å kjøp gjennom de du. Lenke til kommentar
isergodt Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) om du vil ha bærbar, så kan det være greit å spesifisere det i det første innlegget ditt. "bruk til skolearbeid" betyr ikke nødv. at du skal ha med den med *på* skolen. Endret 4. juni 2008 av isergodt Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Har du mulighet til å kjøpe gjennom skolen?3.000 er veldig lite for en bærbar, og da ender du opp med et veldig dårlig batteri, dårlig grafikkort og en dårlig skjerm, samt dårlig byggekvalitet. Skoler pleier å få gode avtaler, så prøv å kjøp gjennom de du. Hvordan får jeg avtale om sånt? om du vil ha bærbar, så kan det være greit å spesifisere det i det første innlegget ditt. "bruk til skolearbeid" betyr ikke nødv. at du skal ha med den med *på* skolen. Ja det er jo vits å kjøpe en stasjonær til og bruke den til skolearbeid når du sitter med en fult funskjonell ved sina deg... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvordan skal vi vite at du en en fullt funksjonell stasjonær ved siden av deg? Og hvis du ønsker en slik avatale, har du kanskje vurdert å prøve å snakke med skolen? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Hvordan skal vi vite at du en en fullt funksjonell stasjonær ved siden av deg? Og hvis du ønsker en slik avatale, har du kanskje vurdert å prøve å snakke med skolen? Les siggen min -.- Ja og hva skal jeg si; hei jeg har lyst på en laptop til skolearbeid... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du kan gå på kontoret eller snakke med dataansvarlig, og der spør du om de har noen avtale for kjøp av laptop. De fleste videregående skoler har det, men det ser ut som du er 93, og går da i 9., så da er det nok litt verre. Uansett, hør med skolen din. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Du bør ta en titt på denne anbefalingen som HW har.. Du finner den herhttps://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=3235 Er en ganske god skolemaskin Vær så snill a les innlegget RETT over deg Ooops leste bare første innlegg Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg vet ikke om dette har noe med saken å gjøre i ddet hele tatt, men: på min ungdomsskolen hadde vi ett "utlånslager" hvor man kunne låne en bærbar pc for hele den dagen. Disse var som regel ekstremt dårlige, og kjørte i tillegg windows (!). Synes alle skoler burde hatt et slikt "lager". Dette kan jo være noe du kan ta opp i en evt. "klassens time", eller noe? Endret 6. juni 2008 av illshit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå