Sn1per-Kn1fer Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Har dette skjermkortet for øyeblikket: NVIDIA GeForce 7900 GT/GTO. Det skjermkortet jeg vil kjøpe må vere bra nok til Age of conan. (512mb, ikke 256mb) Redigering: Tenkte meg dette korted: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343732 Men er ikke sikker på om det funker på hovudkortet mitt. Står at det krever Pci Express 2.0 Men jeg har Pci express 16x på kortet mitt. Endret 3. juni 2008 av Kekeke Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Om du er villig til å bruke så mye på et GTS så er du kanskje villig til å legge på en hundrelapp og kjøpe et XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3 I utgangspunktet skal det være uproblematisk å bruke et PCI-E 2.0 på et PCI-E hovedkort, men det finnes unntak, som hovedkort med ViA brikkesett. Ville tatt et raskt søk på google før kjøp. Evt kan du poste navnet på hovedkortet her. Sikkert noen som kan sjekke for deg om du ikke finner ut av det selv. Lenke til kommentar
Sn1per-Kn1fer Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Om du er villig til å bruke så mye på et GTS så er du kanskje villig til å legge på en hundrelapp og kjøpe et XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3 I utgangspunktet skal det være uproblematisk å bruke et PCI-E 2.0 på et PCI-E hovedkort, men det finnes unntak, som hovedkort med ViA brikkesett. Ville tatt et raskt søk på google før kjøp. Evt kan du poste navnet på hovedkortet her. Sikkert noen som kan sjekke for deg om du ikke finner ut av det selv. Hovedkortet mitt er: A8N32-SLI Deluxe Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 jeg ville tatt et 9800GX2 som jeg har, funker fett og varer lenge. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 I følge Denne tråden burde det fungere fint. Du vil da trenge 2 x PCI-E kontakter fra strømforsyningen. Når jeg tenker meg om ville jeg egentlig bare nøyd meg med et 8800GT 512 MB. Ikke så fryktelig mye poeng i å svi av 2000 på grafikkort til et sokkel 939 system. Burde uansett gi deg en grei ytelsesgevinst. Å kjøpe et 9800GX2 til et sokkel 939 system er forholdsvis bortkastet. Å svi av 3500 kr på et skjermkort som er "forrige toppmodell" om noen uker er kanskje ikke helt optimalt. Evga 8800 GT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå