nilshv Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har minimalt med informasjon.... Men... Jeg trudde den hette puppet masters, men det gjorde den ikke. Den handler om at aliens kommer til jorda. De lander skjult i en myr (mener jeg). De infiserer mennesker ved å stikke halen ned i ryggmagen på folk, og henger seg fast på ryggen til verten. Det er iallefall en kjent skuespiller med, men husker ikke hva han heter. Noen som har noen ideer hvilken film dette kan være? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Alien vs. Predator? Eneste jeg kom på Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Alien vs. Predator? Eneste jeg kom på Hehe, godt forslag men er ikke den Den er litt gammel, tipper den er mellom 1980 og 1990... Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! Ja, lurer på hva den heter Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis du trykker på skriften, spretter du inn i stickyen hvor man stiller slike spørsmål som dette. Da slipper man nye tråder hver gang noen har glemt navnet på en film Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis du trykker på skriften, spretter du inn i stickyen hvor man stiller slike spørsmål som dette. Da slipper man nye tråder hver gang noen har glemt navnet på en film Åh, var det en link.... Er vant at de er understreket Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis du trykker på skriften, spretter du inn i stickyen hvor man stiller slike spørsmål som dette. Da slipper man nye tråder hver gang noen har glemt navnet på en film Åh, var det en link.... Er vant at de er understreket For de som lurer så heter filmen THE puppet masters Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! Den ultimate fasiten til denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg