TheOats Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Finnes det et program som kan gjøre om MKV til WMV-HD? Slik at man kan spille av filmen på xbox 360. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 http://www.riverpast.com/en/support/tutori...ert/mkv/wmv.php Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Om du installerer Haali Media Splitter kan du gjere det med Windows Media Encoder. Begge er gratis. Merk at du må velge All files når du skal bla gjennom etter kjeldefila, elles vil ikkje MKV-filer vere synlege. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Om du installerer Haali Media Splitter kan du gjere det med Windows Media Encoder. Begge er gratis. Merk at du må velge All files når du skal bla gjennom etter kjeldefila, elles vil ikkje MKV-filer vere synlege. Um jeg fikk det ikke til. Jeg gjorde alt du sa, og PC-en sto å jobbet i noen timer, men output filen var bare på noen få kb og kunne ikke spilles av. Noen råd? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vel, nei ... Fekk du nokon feilmeldingar? Eg prøvde berre to gonger med ei heimelaga MKV-fil. Den fyrste gongen hadde eg lyd i Vorbis, og då fekk eg feilmelding. Då eg fjerna lyden gjekk det utan problem. Eg burde kanskje nemnt det, men trudde det ville gå greit med dei fleste lydformat. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Vel, nei ... Fekk du nokon feilmeldingar? Eg prøvde berre to gonger med ei heimelaga MKV-fil. Den fyrste gongen hadde eg lyd i Vorbis, og då fekk eg feilmelding. Då eg fjerna lyden gjekk det utan problem. Eg burde kanskje nemnt det, men trudde det ville gå greit med dei fleste lydformat. Fikk ikke noe feilmelding. Hva mener du med at du hadde lyd i "Voris"? Noe jeg ikke har fått med meg her? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ogg Vorbis er ein lydkodek. Redigert: Burde nok ha skrive litt annleis, t.d. «lyd komprimert med Ogg Vorbis». Fekk no same feil med MP3. Du får kanskje prøve kjeklulf sitt alternativ i staden. Endret 4. juni 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Ogg Vorbis er ein lydkodek.Redigert: Burde nok ha skrive litt annleis, t.d. «lyd komprimert med Ogg Vorbis». Fekk no same feil med MP3. Du får kanskje prøve kjeklulf sitt alternativ i staden. Jepp, får teste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå