bruker365 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vurderer å selge "ragge" bilen min. Dette er en bil som har blitt brukt til å kjøre utenom veger og slikt. Det er ikke skilt, litt rust, men motoren er helt fin og sviver fint! Litt sånn shaggy å se på, men jeg kjøpte den jo bare for å kjøre med så... Hvor mye kan jeg få for den tro? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 2-3 tusen sikkert, siden den er så rasert, uten skilt osv. Selg den i deler istedet, tjener mer på det. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Den er egentlig ikke rasert...Fiksa en del på den etter jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hvis det er en GTI, er den jo verdt litt, orginal og i god stand vel og merke. Tipper du kan få 5000kr for din, ifølge beskrivelsen. Endret 3. juni 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Mener det står GT. Stemmer ikke det? (Er ikke helt sikker) Endret 3. juni 2008 av Ollimo Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Uten skilter og med ting å fikse så er den ikke verdt mer enn vrakpanten på 1500 , fikser du det som eventuelt er galt og får den EU godkjent slik at den er klar for veien så stiger verdien til et sted mellom 3000 og 10000 kr alt etter hvor fin den er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå