Pete²ºº² Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Helleu.. Har tenkt å kjøpe ny maskin. Har fra før kabinett (Chieftec Dragon Full Tower:D), grafikkort (POV GF2MX400 64MB) og harddisk (Maxtor 120GB 8MB), så jeg mangler bare hk, prosessor (+kjøling) og RAM...har tenkt på dette: AMD Athlon XP 2000+ T-Bred Abit KD7-S PC3200 512MB DDR (blir det forskjell om man tar 2×256MB?) ser detta OK ut? Har et busjett på under 3000 som j kan bruke, så...er'e noe annet dere kan anbefale? Har lissom lyst på noe heftig, billig og med god mulighet for utvidelse.. (SATA, Firewire, RAID osv...) kanskje ikke alt i ett, men mye av det. (vet lissom ikke når jeg får bruk for det). Vil oxo ha mulighet for å overklokke i senere fremtid (ikke høyt prioritert) Noen som kanskje kan anbefale en stillegående kjøling til CPU'en over..? Supert hvis dere oxo kan slenge på en stillegående vifte til CPU'en i forlsaget... Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Kjøp heller et MSI socket A med nForce som har integrert GF4mx kort (+tv-ut) og bra integrert lydkort. Silent Twin er bra, men kanskje litt dyrt for budsjettet ditt? Lenke til kommentar
Pete²ºº² Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 blir nok d, men jeg har jo allerde et kort jeg kunne tenke å bruke midlertidig...så integrert skjermkort vil jeg helst ikke ha (pga. pris) Lenke til kommentar
cam Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Darkouz, hvorfor anbefalle noen å kjøpe Geforce 4 MX? Flere av TI kortene som kanskje er litt eldre og koster 200 kr mer er omtrent 10 ganger bedre.. :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 han anbefaler ikke han foreslår at typen kkjøper et integrert g4mx kort i stedet for å kjøpe et gf2 ytelsen er lik Men etter et svar viser det seg at han har kortet sjekk linken min for å overklokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå