Gjest Guest_Just_Me_* Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg bare lurer litt her.. Ser overalt at folk skriver overalt på nettet at det og det bandet er "IKKE emo"!!! (Nærmere bestemt så jeg det sist på youtube på en BFMV video med kommentaren "and for you who calls BFMV emo.. **(/"!&("/(#&"!**" Folk krangler uendelig mye om hva emo er og har forskjellige oppfatninger om hva det er, greit nok. Men er emo blitt et skjellsord? Er det stygt å kalle noen emo? Blir emoene sure for å bli kalt det? Legger de noe spesielt i å bli kalt det? Jeg forstår ikke hva som er så galt med å bli kalt en emo? Hvorfor tar dem det så ille? Skriver kanskje litt merkelig her, men.. Må få spurt nå tror jeg.. :S Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Emo har gått fra å være en betegnelse til å bli ett grovt skjellsord. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, hver gang noen kaller BFMV emo tar jeg det som en fornærmelse. Heller "pure shit" enn emo. Aner ikke hvorfor det er blitt sånn Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Tja, det skjer vel som med de fleste andre mindre grupper som skiller seg ut. Homo Lesbe Hore Neger / Nigger (men har falt noe tilbake til å bli "vanlig" igjen) Osv.. Endret 3. juni 2008 av andrull Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 emo har egentlig ingenting med skjellsord å gjøre. det er bare noen idioter som har gjort det til det Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 vel vi lever i eit samfunn der folk skiller seg ut blir mobba og sett ned på. ikkje så mykje å gjere med, kun å ikkje bry seg om det. buhu get over it. Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ikkje så mykje å gjere med, kun å ikkje bry seg om det. buhu get over it. Nettopp den holdningen der som "rettferdiggjør" skjellsord og mobbing bl.a. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 emo har egentlig ingenting med skjellsord å gjøre. det er bare noen idioter som har gjort det til det Da er det vel et skjellsord... ? Er vel samme som homo - kommer helt an på situasjonen det blir sagt i. Det kan bli sagt i en tone av respekt, og i en skjellsord-tone (ofte jævla). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hva er BFMV? Men ja føler at emo brukes som ett skjellsord, mulig emostilen er så mislikte blant "vanlige". Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tråden stenges da den ikke oppfyller kravene for gjesteposting som står beskrevet øverst i denne kategorien. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg