Xandathrii Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Heisann! Jeg skal til innkjøp av 2gb RAM til min pc. Tittet inni kabinettet nylig,å fant ut at jeg har 2x 512mbDR-2 (1rx8- pc2-4200u), og 2 plasser ledig til mer minne. Jeg har en Intel Pentium 4 (560), 3,6Ghz. (hp) Så browser jeg nettet for ny RAM, men det er jo så himla mye og velge i, hva skal jeg ha? Det finnes jo så mange typer......? /Cheers Endret 3. juni 2008 av Xandathrii Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Du skal ha DDR2 minne, priser fra ca 250 kr for 2GB sett. Ville valgt et av de billigste settene du klarer å finne. f.eks Crucial DDR2-667 2 x 1GB Kit eller Kingston ValueRAM DDR2-667 2GB Edit: Last ned CPU-Z og sjekk akkurat hvilke brikker du har, går egentlig ikke helt klart fram hvilke brikker du har nå! Post HER Forøvrig enig med siramp Endret 3. juni 2008 av Pastafarian Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 med dagens minnepriser ville jeg bare kastet ut det gamle dritminnet og kjøpt et BRA nytt 4 gig sett til rundt 600 kr Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 med dagens minnepriser ville jeg bare kastet ut det gamle dritminnet og kjøpt et BRA nytt 4 gig sett til rundt 600 kr Hørtes egentlig veldig veldig smart ut! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 med dagens minnepriser ville jeg bare kastet ut det gamle dritminnet og kjøpt et BRA nytt 4 gig sett til rundt 600 kr Hørtes egentlig veldig veldig smart ut! Takk for tipset! Hvis du overveier dette så anbefaler jeg på det sterkeste DISSE RAMBRIKKENE! Veldig stabile og overklokker lett hvis du tenker på det Prisen er i tillegg lav for et 4GB sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå