zaico Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Har hørt rykter om at det finnes div programmer for å tweak linja fra div kabel leverandører, stemmer dette, eller er det bare fjas.. Avidi linja mi kunne trengt å bli tweaket litt for å få den hastigheta jeg betaler for ps: mener ikke den tweakinga du gjør i xp, så den ikke skal stjele bandbredda di... Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Bare fjas. Alt du kan gjøre er å "optimalisere" for kabel i windows-registeret, men det vil ikke gi stor forskjell. http://www.hjelperdeg.net/ Lenke til kommentar
shorin Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 vel,jeg har breiband gjennom en antenne og har tallerken på hus-mønet(kabel?). lasta ned dr tcp og steg fra ca.330kb/s til 971kb/s(har 1MB linje) Tolk det hvordan dere vil,jeg har veldig god erfaring med det. Det finnes mange programmer til å optimalisere tcp-ip settings,enten du har kabel,dsl,osv. Fant cable-booster platinum men har ikke prøvd d ennå,ettersom jeg er redd for å miste litt fart Kan anbefale dr tcp,du kan måle linja di på siden,og det blir foreslått settings du kan plotte inn i dr tcp,kjekt progg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå