Pjotrik Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Får man solbriller med styrke "off the rack", altså som ikke må spesialbestilles? Jeg vet man får ordinære briller billig med ulike styrkegrader fra stativ, men jeg trenger altså solbriller med styrke. Skal på ferie og har ikke tid til å bestille skikkelige. Hvis så finnes, vet noen hvor man finner det i Oslo? Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Syntes jeg så en reklame for dette på TV her om dagen. Sjekk nettstedene til store merker, Specsavers, Brilleland ++ og se om du finner noe interessant. Lykke til! Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Finner ingenting på nettsidene til de store optikerkjedene. Får ta meg en tur rundt omkring og spørre, men hadde vært kjekt å vite om det i det hele tatt finnes. Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg trodde det fantes, men når jeg tenker meg om er vel kanskje de fleste forretninger bestillings-basert... Sikker på du ikke rekker å bestille da? Jaja, alt sånn får du jo ta med forretningen.. Lykke til! Endret 3. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg tror det finnes Jeg kjøpte meg et par fete RayBans med stor krumning i glasset for 7 år siden og fikk de med styrke selv etter at optikeren min sa det ikke gikk. Jeg var sta og gikk til en annen som fiksa det. De holdt i 3-4 år, til synet mitt ble for svakt til at de var brukbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå