MKej Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hey Nå som de fleste seriene har pause, er det noen spennende serier som starter i sommer da ? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Sesong 5 av Stargate Atlantis. Tror ikke det er så mange som begynner på sommeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Pacific blue skal begynne igjen. \o/ Du har sikkert sett det før da.. Jeg savnet det i fjor sommer i alle fall. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 kjøp (eller noe i den duren) deg noen serier på DVD.. kan anbefale: -House M.D. -Monk -Heroes -Angel og så var det den der du er ute og bader eller sol-bader om du er mer av dsen typen.. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kjøp deg noen serier, vil anbefale prison break eller Kyle XY Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kjøp deg noen serier, vil anbefale prison break eller Kyle XY kan støtte den første, men den andre er det verre med.. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Weeds, sesong 4, starter 16.06 (på amerikansk Showtime)! Bra humor, anbefales Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Pacific blue skal begynne igjen. \o/ Du har sikkert sett det før da.. Jeg savnet det i fjor sommer i alle fall. Du har vel sett filmen Maniac Cop 2? En ung Paula Trickey spiller en toppløs stripper og du slipper de kjedelige såpehistoriene fra Pacific Blue. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hmm. På tide å anskaffe seg Maniac Cop 2. Dog, jeg vil ha alt av Pacific Blue. Får man det på DVD? Og skal ikke sesong 2 av Californication starte i juli eller noe? edit: The premiere of season two of Californication is tentatively slated for summer 2008. Woohoo Endret 5. juni 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå