jonna123 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) 1. Mercaneries (Burde skamme dere for at dette spillet ikke har en plass på listen deres!)2. Halo 2 3. GTA : Vice City 4. Burnout 3 5. FIFA 03 (Mere mål mere gøy!) 6. Silent Hill 2 7. Worms! 3D? (Husker ikke helt tittelen men var sinnsykt gøy å spille fler.) 8. Prince of Persia: Sands of time Åååååå det vekker minner! Worms 3D var drit morsomt med venner, husker jeg brukte MANGE timer etter skole tid med det. Endret 9. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Må for min del bli: 1. Halo - Combat Evolved (Mitt første spill til Xbox, fengslende story og gameplay) 2. Halo 2 (Et must for Halo-fans. Skuffet litt på visuelle bugs, men ellers konge spill) 3. Area 51 (Spennende, og til tider grøssende spill) 4. XXXI (Tegneserieaktig skytespill, underholdende når man er overtrett) 5. Brothers in Arms Earned in Blood (Hvem har ikke "eventyra" til Matt Baker på lista si?) Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Oioioi! Jeg hadde glemt Area 51! Husker jeg syntes det var fantastisk gøy og skremmende. Nå fikk jeg lyst til å løpe hjem og spille Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 1: halo 1 : wewewewewewewe 2: halo 2 : greit nok, men kjedelig alene 3: Oddworld Strangers wrath: herlig med de store kampene 4: King kong: sykt artig 5: Black: masse pang og splatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå