Gå til innhold

Mimretråd - Dine topp 10 XBOX-spill (IKKE Xbox 360!)

Anbefalte innlegg

1. Projekt Gotham 2 - var egentlig sony fan boy men var hos en kamerat og vi spilte dette over live, ble så hekta att jeg dagen etterpå kjøpte xbox med PGR2

2. Rallysport Challenge 2: Rally spill som det dessverre ikke blir noen flere av da j***a EA kjøpte opp Dice for å melke Battefield serien.

3. Forza Motorsport: MS viste Sony hvordan en sim skulle lages etter denne tittelen blir GT - The Racing Simulator bare latterliggjort.

4. Knights of the Old Republic

5. Halo2: Kanskje ikke så bra enspillerspill, men livespill er dette kanskje det spillet som har blitt spilt mest online på konsoll

Velger å stoppe her kan sikkert hoste opp flere tittler også men disse 5 beviste att MS gjorde det bra på spillfronten på sin første konsoll

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Btw, Gotham, denne listen er vel ment for Xbox-titler, ikke 360. ;) DU LESER KJEMPEDÅRLIG!

beklager, det gikk litt fort i svingene. trodde det stod "ikke BARE 360" i overskriften :hmm: Men du klarer vel å se hvilke xboxspill jeg synest er best, viss du tar vekk 360 spilla? Men kan jo endre på innlegget også....

Lenke til kommentar

Dette er mine topp 10 Xbox-spill:

1. Halo 2: Kule våpner til din disposisjon, og jeg følte jeg levet meg inn som Master Chief. Spillet Halo 2 skal spilles på Xbox, det er likksom Halo er kjennetegnet til Xbox. Fikk faktisk gåsehud mangen ganger da jeg spilte spillet, jævla bra soundtrack som er orkestrisk noe som jeg liker veldig bra.

2. Halo: Dette var det første spillet jeg hadde til min gamle kjære Xbox, ble helt revet med da jeg fyrte opp gamle Xbox og Halo.

3. Ninja Gaiden: Den råeste ninjaspillet jeg har spilt, rå grafikk til å være den gamle Xboxen, kul historie, mangen råe moves og våpen til din ødeleggelse! Raske bevegelser fra Ryu Hayabusa som du bruker hele tiden i kamp.

4. Rallisport Challenge 2: Dette er det beste bilspillet jeg har spilt, rå bilfysikk, elsket mest Rallydelen der du kjører om tid på baner rundt om i verden, alt fra sandynene i Australia til snødekkte skoger i Sverige. Men også dem småløpene spesielt i Sverige der du glattkjørte hele banen :D

5. Splinter Cell Chaos Theory: Kul historie, jævla digg grafikk, elsket å ligge i mørket klar til å ta mitt neste bytte med å slå han ut med å kvele eller bare stikke han rett ned

6. Burnout 3 Takedown: Beste Burnout-spillet i serien, syk fartsfølelse.

7. Fable: En av dem sjeldne RPG-spill jeg har fullført fordi du lever likksom ett liv fra du er liten gutt til en gammel mann, du er en læring ved akademiet for sverd og magilæring.

8. Project Gotham 2: Likte godt systemet i karrieremodusen som var veldig enkelt å følge med

Byene var ganske detaljrike og bilene ikke minst veldig pene.

9. Conker Live And Reloaded: Likte dette spillet, spesielt begynnelsen. Håper på att Microsoft legger ut Conker på Xbox Live på 360, kjøper det faen på flekken :D

10. Grand Theft Auto Double Pak: Trenger ikke si så veldig mye, jo kan forsåvidt si litt. I denne pakken fulgte det med GTA 3 og Vice City, to geniale spill for prisen av 1 spill :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Mange gode spill å velge i, men mine personlige favoritter er:

1.Fahrenheit

2.Rallisport Challenge 2

3.Project Gotham Racing

4.Fight Night

5.Time Splitters 2

6.Pro Evolution Soccer

7.Black

8.Toca Race Driver

9.Burnout

10.Forca Motorsport

Ellers er jo spill som Halo verd å nevne, men ikke min type spill

Lenke til kommentar

Mine 10 favoritter:

1: The Elder Scrolls III: Morrowind

2: Half Life 2

3: Far Cry: Instincts

4: Halo CE

5: Star Wars: Knights of the Old Republic

6: Halo 2

7: Star Wars: Republic Commando

8: Doom 3

9: Project Gotham Racing 2

10:Colin McRae Rally 2005

Star Wars: KotOR skaffet jeg først for kort tid siden og spilte det på 360'en :)

Lenke til kommentar

Du, dette var en skikkelig dritt-tråd. Jeg ble jo helt nostalgisk her av å lese om alle godspillene som faktisk kom ut på Xbox, så se ikke bort fra at jeg kommer med en liste en av dagene.

Fantastisk tråd! (for de som ikke skjønner ironi)

Lenke til kommentar

1. Amped 1. Gav meg en ny favoritt sjanger innenfor spill. Bare Amped 2 har hittil klart å toppe snowboardspill for meg, men setter Amped 1 først rett og slett pga nostalgi.

2. Amped 2. Soleklart beste snowboardspill som er gitt ut etter min mening. Spilles enda på 360en, men det blir spennende å se om Shaun White klarer å toppe det til høsten.

3. Halo. Grunnen til at jeg kjøpte første Xboxen, men eide aldri spillet selv. Rundet hele campaignen på to dager hos en kompis i Coop og jeg ble veldig oppglød av grafikken og hvor morsomt det var å spille campaigner Coop.

4. International Superstar Soccer 2. Det finnes sikkert fotballspill med bedre grafikk, flere lag, flere lisenser og mindre s'er, men det var ISS2 jeg altså eide til Xbox. Bare landslag, men rasende morsomt alikvel. Har ikke tellinga på hvor mange ganger jeg førte Norge gjennom kvalikken og til mesterskapet (med varierende suksess)

5. Rallisport Challange 2. Hadde veldig mange morosome timer med dette spillet. Jeg fortrakk å kjøre en bane over rally etappene, og isbanene var desidert favoritten.

6. PGR. Et veldig bra bilspill.

Spilte en god del andre spill, men siden jeg ikke kommer på de i farten er de etter all sannsynlighet ikke verdt å nevne.

Lenke til kommentar

Her er min topp 5 liste.

1. MX VS ATV Unleashed :thumbup: (KONGE SPILL)

2. GTA San Andreas

3. Rally Sport Chalange

4. Halo 2

5. Amped

Hadde flere spill til xboxen, men spillte nesten aldri de.

Etter at jeg kjøpte MA VS ATV Unleashed spillte jeg så si aldri de andre spillene mine. Det er klart det beste spillet jeg har spillt i mitt liv.

Lenke til kommentar

Kan ta de spillene jeg har..hehe..

Pro Evolution Soccer 4

Pro Evolution Soccer 5

Fifa 2003

NHL 2005

Sega GT 2002

Metal Gear Solid 2

Burnout - The Revenge (eller noe sånt)

Midtown Madness 3

GTA Vice City

Egentlig spiller jeg bare PES5. Blei en del ishockey de første ukene jeg hadde det og. Merker jeg generelt har vokst fra spill for ganske lenge sida. Metal Gear Solid og GTA er jo spill som "alle" syns er fantastisk, men jeg bare kjeder meg. Jeje.

Lenke til kommentar
Kan ta de spillene jeg har..hehe..

Pro Evolution Soccer 4

Pro Evolution Soccer 5

Fifa 2003

NHL 2005

Sega GT 2002

Metal Gear Solid 2

Burnout - The Revenge (eller noe sånt)

Midtown Madness 3

GTA Vice City

Egentlig spiller jeg bare PES5. Blei en del ishockey de første ukene jeg hadde det og. Merker jeg generelt har vokst fra spill for ganske lenge sida. Metal Gear Solid og GTA er jo spill som "alle" syns er fantastisk, men jeg bare kjeder meg. Jeje.

Vel jeg kjøpte GTA trilogien til xboxen - og jeg prøvde virkelig hardt å komme inn i Vice City og San Andras - men det gikk ikke uensett hvor hardt jeg prøvde..... :no:

Siden spillene stort sett får 10/10 overalt så går jeg ut i fra at det er jeg som er treig - rett og slett.

Samtidig gidder jeg ikke å kjøpe GTA IV - lærer litt :)

Lenke til kommentar

1. Halo 2 - Singel playeren e bra her, men milevis ifra eneren. Online e utrolig artig, det spillet eg har spillt mest noen gang :dribble:

2. Halo CE - Det spillet med den beste singelplayeren etter min mening, har blitt spillt uttalige ganger singel og splitt screen. Et av di første spillene til xboxen, hadde prøvd en demo av spillet og da eg hadde nok cash til å kjøpe en konsoll var det dette spillet i hovedsak som gjor at eg valgte xbox og ikke ps2 (som faktisk kostet litt mer der eg var:P)

hadde ikke så mange andre xbox spill, men everything or nothing var og kult :cool:

Endret av 3000
Lenke til kommentar
8 - The Simpsons Hit & Run (Dette tror jeg ikke har fått så mye bra kritikker men jeg syntes det var veldig artig :D Hadde dog sine mangler og kort levetid)

EDIT: Smekk på pungen til meg for at jeg glemte å nevne Beyond Good And Evil :nei: Dette er også et superspill! Klemmer dette inn på 5 plass :thumbup: Takk for memory refresh Dragoncrest ^^

Haha, jeg har spilt det MYE. Dro det fram sist for en uke siden, genialt mener jeg. Det å kjøre rundt i byen er noe jeg kan gjøre i en evighet. Bare synd det nye spillet ikke bygger på det gamle, da hadde nok mye mer av min tid gått til det spillet.

Hva synes dere om Burnout Takedown? Beste Burnout spillet etter min menig. Har spilt det mange flere timer enn hva jeg tror det er beregnet for.

Endret av jonna123
Lenke til kommentar

1. Mercaneries (Burde skamme dere for at dette spillet ikke har en plass på listen deres!)

2. Halo 2

3. GTA : Vice City

4. Burnout 3

5. FIFA 03 (Mere mål mere gøy!)

6. Silent Hill 2

7. Worms! 3D? (Husker ikke helt tittelen men var sinnsykt gøy å spille fler.)

8. Prince of Persia: Sands of time

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...