Mala Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Eg sa akkurat det samme, siden eg ikkje fikk æren av å bli ihjel quotet av Pricks regner eg med han er enig i den påstanden Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Eg sa akkurat det samme, siden eg ikkje fikk æren av å bli ihjel quotet av Pricks regner eg med han er enig i den påstanden Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har rapportert en rekke innlegg med personangrep. Tydeligvis er det en del her som ikke evner å diskutere saklig. Spranget fra VHS til DVD var da vitterlig stort, både kvalitetsmessig og ka brukervennlighet angår. Har du kilder på at det var brukervennligheten folk kjøpte DVD-spillere for? Det fantes allerede alternativer med bedre kvalitet. Hvorfor skulle ikke "gamere" ønske seg HD-gaming? Mange "gamere" ønsker seg nok HD, men det er fordi gruppen av HD-entusiaster og gamere overlapper. "Folk flest" er et annet spørsmål. Men selv HD-hungrige gamere kjøper seg jo Wii, så det viser jo nettopp hvor lite HD egentlig har å si. Så et spill med råtten gameplay blir automatisk bra med bra grafikk? Ikke bra, men bedre. Jeg kan ikke skjønne hvordan det kan være tilfelle. Er det fordi du kan beundre grafikken i et par minutter ekstra, for så å aldri ta frem spillet igjen? Da vil jeg ikke si at selve spillet er bedre i det hele tatt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvis bra grafikk gjør at jeg spiller et spill lenger (2 min ifølge deg) er jo spillet blitt bedre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Problemet er når du nekter å bukke under for noe, og av ren stahet svarer mer eller mindre de samme svarene over og over og over igjen. Kort fortalt kan jeg vel summere dine innlegg slik: Folk trenger ikke HD. HD er ikke nødvendig. HD selger ikke bedre enn SD. Men hva er det som får deg til å tro at de andre formatene enn DVD har en dritt å si i denne diskusjonen? Trodde vi hadde gått bort fra hva folk trengte (da det er ingenting) og gått over på hva de ville ha og hva de foretrekker. DVD vant fordi det var det foretrukne formatet. Trengte folk det? Nei, de trengte ikke VHS heller. Blu-Ray og høyoppløste spill hadde ikke vært her om ikke folk hadde hatt lyst på det og foretrakk det. Ingen Filmprodusenter eller spillutviklere hadde giddet å ta spranget over til HD hvis alle var som deg og sa at "Graphix don't count. Gameplay is all". Du har hengt deg opp i det at folk ikke trenger HD, akkurat som de ikke trenger TV. Eneste grunnen jeg kan se til det er at du ikke ser noen annen måte å fremdeles henge igjen i diskusjonen. Hadde du tatt stedet, sammen med resten av oss, sett en HD film, spilt ett HD spill, hørt på onkler som sitter å diskuterer bildekvalitet så får du se at det handler ikke om hvem som trenger hva, men hva folk vil ha. Igjen. Hva vil folk ha? Hva vil du ha? HD eller SD i fremtiden? Så et spill med råtten gameplay blir automatisk bra med bra grafikk? Ikke bra, men bedre. Jeg kan ikke skjønne hvordan det kan være tilfelle. Er det fordi du kan beundre grafikken i et par minutter ekstra, for så å aldri ta frem spillet igjen? Da vil jeg ikke si at selve spillet er bedre i det hele tatt. DET ER JO BEDRE I DE TO MISUTTENE HAN SPILLER DET.Skrev du det jeg trodde du skrev nå? Først sier du klart å tydelig at spille ville ha steget til et nivå hvor en spiller kunne spilt det i to minuttetr, og så sier du det ikke skjer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Spranget fra VHS til DVD var da vitterlig stort, både kvalitetsmessig og ka brukervennlighet angår. Har du kilder på at det var brukervennligheten folk kjøpte DVD-spillere for? Det fantes allerede alternativer med bedre kvalitet. Og poenget ditt var? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg ser at denne tråden ikke har rørt på seg siden den startet omtrent. Siden da folk både ikke leser gjennom tråden før de poster og ikke klarer å diskutere på en dannet måte, ser jeg ikke noe grunn til å fortsette diskusjonen. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg