Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg tror ikke du vil finne en beskrivelse som samsvarer med din. Det tror jeg. Så vis oss en da! Er ikke vanskeligere. Synd at det er solgt over en mill HD display her til lands, for etter dine ressonement er det ingen som trenger de. HD er ikke veldig utbredt i dag, men på den annen side er det ikke mulig å kjøpe andre typer TVer lenger, så folk har ikke noe annet valg når de skal ha ny. Haha. At folk ikke har noe valg osv er jo ikke noe argument.Uansett hva slags skjerm folk sitter på så har de fremdeles valget mellom å kjøre HD materiale eller ikke. De personene som er klar over forskjellene velger HD. Det er ikke en diskusjon engang. Du finner ikke støtte for argumentene dine noen sted i denne tråden Jeg skjønner ikke hva du mener med dette. Fordi andre ikke er enig med meg så er ikke argumentene korrekte? En milliard fluer kan ikke ta feil, spis bæsj, liksom? Hva er egentlig argumentene dine? Du sier at grafikk ikke er alt? Det er vi alle enig i. Du sier at HD ikke selger? Du sier at HD selger? Du sier at grafikk ikke er fysikk? Kan du ikke gå igjennom hva du faktisk mener og ikke mener, og så gi oss en liten oversikt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nei vet du det lurer jeg også på.. Hva i all verden er det Pricks ønsker? Folk flest trenger ikke HD-Gaming. Helt sant, folk flest trenger ikke spilling i det hele og det store. Folk flest i hele verden spiller ikke videospill. Hva med de som kjøper konsoller? Joda, det selges flest hd konsoller enn sd konsoller av denne generasjonskonsoller(ps3, xbox 360 og wii). Men igjen så betyr ikke det at noen som kjøpe ps3 gjør det for hd. Det at en person kjøper Wii betyr heller ikke at den personen ikke ønsker hd. God grafikk gjør spill bedre. PUNKTUM. Du skal slite med å finne en person i verden som er uenig i at om ett spill med identisk gameplay, identisk fysikkmotor, identisk alt sammen, bortsett fra at den ene versjonen har dårligere teksturer, mer kantete grafikk og lavere øppløsning. Men er enig i at ett grafikk med godt gameplay og middelmådig grafikk er bedre enn et spill med kjempegrafikk og dårlig gameplay. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) UrgeLoL'12/06-2008 : 19:54']Hadde vært morsomt å hørt med VIASAT og CANALDIGITAL om hvor stort etterspørselen er for deres HD produkter. 1 av 10 Canal Digital kunder har HD, dvs. 100000 kunder Endret 17. juli 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 UrgeLoL'12/06-2008 : 19:54']Hadde vært morsomt å hørt med VIASAT og CANALDIGITAL om hvor stort etterspørselen er for deres HD produkter. 1 av 10 Canal Digital kunder har HD, dvs. 100000 kunder Det er imponerende høyt da de egentlig såvidt er kommet i gang. Men trenger de hd discovery og canal+? Sikkert ikke Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg trenger det! American Chopper i HD er heroin for denne skrotten her.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg trenger det! American Chopper i HD er heroin for denne skrotten her.. Men ingen trenger heroin da Du får kanskje kraftige abstinenser om du mister american chopper i hd, men du overlever nok med sd. Jeg tror faktisk at om man spør folk flest, så ønsker de helst å ha hd både på film, tv og spill. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 obviously klarer dere ikke se at pricks owner dere..=\ han og alle andre her vet at om et spill har bra grafikk gjør det opplevelsen en smule bedre, men man TRENGER det ikke.. et spill kan være akkurat like morro med dårlig grafikk..=\ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 obviously klarer dere ikke se at pricks owner dere..=\ han og alle andre her vet at om et spill har bra grafikk gjør det opplevelsen en smule bedre, men man TRENGER det ikke.. et spill kan være akkurat like morro med dårlig grafikk..=\ Men han sier jo at ett spill ikke blir bedre med bedre grafikk. Ett spill som er 100% likt, bortsett fra grafikken, så er jo selvfølgelig det spillet med best grafikk best. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg tror faktisk at om man spør folk flest, så ønsker de helst å ha hd både på film, tv og spill. Tror du folk flest bryr seg? Kanskje ikke folk flest vet hva HD er... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Vil du ha greit bilde eller bedre bilde når du spiller, ser filmer eller tv? Hvor mange tror du svarer ja det vil jeg. Selv om de må betale for det. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 De svarer naturligvis ja, og de er villige til å betale ekstra. Det er ikke noe nytt, men at de trenger det er jo noe annet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det å diskutere om man trenger høyoppløselig digital underholdning er umulig da man strengt tatt ikke tren digital underholdning i det hele tatt. Det vi burde diksutere er hva folk vil ha. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Helt klart er det ingen som har behov for HD, men folk vil jo ha det for det om. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Poenget mitt var selvfølgelig at man ikke kan sammenlikne to helt ulike generasjoner, spesielt når de er så langt fra hverandre. Det handler om hva man forventer i den generasjonen vi befinner oss i, og det er derfor jeg sier at Star Fox aldri ville hatt en sjanse i dagens generasjon med den grafikken. Så Mega Man 9 vil floppe? Begynn å les postene mine, dette blir slitsomt. Grunnen til at denne ikke kan sammenlignes er først og fremst fordi det er en klassiker, den ble kjent for generasjoner siden. For det andre, det blir utgitt for Wiiware/XBL/PSN = arcade, det er ikke ment for next-gen grafikk. Når vi snakker om HD-gaming så snakker vi om at vi har beveget oss til det punktet der konsoller må begynne å ta det i bruk, spesielt Wii. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 obviously klarer dere ikke se at pricks owner dere..=\ han og alle andre her vet at om et spill har bra grafikk gjør det opplevelsen en smule bedre, men man TRENGER det ikke.. et spill kan være akkurat like morro med dårlig grafikk..=\ Eneste han tydeligvis har 'eid' her inne er deg. Han kommer med tom argumentasjon gang på gang og nekter å ta andres (flertallets?) argumenter seriøst, samtidig som han påberoper seg å være et talerør for 'folk flest'. Selvmotsigende spør du meg. Det er ikke diskusjon en gang. Det er ingen her som påstår at et spill trenger være bedre enn et annet fordi det har bedre grafikk. Det er helheten som teller. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vil du ha greit bilde eller bedre bilde når du spiller, ser filmer eller tv? Hvor mange tror du svarer ja det vil jeg. Selv om de må betale for det. Da svarer de: "jeg vil ikke ha sånn skurrete som jeg får på hytta noen ganger." Nei, nå undervurderer jeg folk flest. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Poenget mitt var selvfølgelig at man ikke kan sammenlikne to helt ulike generasjoner, spesielt når de er så langt fra hverandre. Det handler om hva man forventer i den generasjonen vi befinner oss i, og det er derfor jeg sier at Star Fox aldri ville hatt en sjanse i dagens generasjon med den grafikken. Så Mega Man 9 vil floppe? Begynn å les postene mine, dette blir slitsomt. Grunnen til at denne ikke kan sammenlignes er først og fremst fordi det er en klassiker, den ble kjent for generasjoner siden. For det andre, det blir utgitt for Wiiware/XBL/PSN = arcade, det er ikke ment for next-gen grafikk. Når vi snakker om HD-gaming så snakker vi om at vi har beveget oss til det punktet der konsoller må begynne å ta det i bruk, spesielt Wii. Egentlig bare å ignorere Pricks, for han bare quoter noe tekst og svarer noe helt irrelevant. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Grunnen til at denne ikke kan sammenlignes er først og fremst fordi det er en klassiker, den ble kjent for generasjoner siden. For det andre, det blir utgitt for Wiiware/XBL/PSN = arcade, det er ikke ment for next-gen grafikk. Ok, så igjen bekrefter du at HD ikke har noe å si? Fordi du vet ikke hva du snakker om? Men hva, helt spesifikt er det du mener jeg må vite som jeg ikke vet? En rekke faktorer som er nonsense for folk flest. Brukervennlighet, pris, tilgjengelighet, spill? Disse faktorene er nonsens, mens HD er alt som gjelder? Det er over 1 mill HD tver solgt her i landet. 1 HD Tv på hver 5 person vil jeg kalle utbredt. Du går ut ifra at hvert salg betyr at en ny person har en TV. Dessuten har vi poenget med at du omtrent ikke får kjøpt TV uten HD i dag, så folk må kjøpe det enten de bryr seg eller ikke. Når man ikke finner støtte for sine argument i en større gruppe bør man kanskje gå i seg selv og se om kanskje det er en sannsynlighet for at man tar feil. Nå er denne gruppen ikke representativ for "folk flest", dessverre. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Så vis oss en da! Er ikke vanskeligere. Først må du nesten vise meg beskrivelsen som samsvarer med din. Jeg vet ikke engang hva du har sett på eller hva du viser til. Uansett hva slags skjerm folk sitter på så har de fremdeles valget mellom å kjøre HD materiale eller ikke. Ikke egentlig. Når jeg har vært i butikker folk flest kjøper TVer, så har de bare hatt HD-TVer. De personene som er klar over forskjellene velger HD. Det er slett ikke sikkert, men i realiteten har de uansett ikke noe valg. Men når jeg kjøper min neste TV vil den i allefall være flatskjerm fordi den tar mindre plass i stua. Det er et viktigere kriterium for meg personlig, og jeg vet godt hva HD er. Hva er egentlig argumentene dine? Du sier at grafikk ikke er alt? Det er vi alle enig i. Du sier at HD ikke selger? Du sier at HD selger? Du sier at grafikk ikke er fysikk? Kan du ikke gå igjennom hva du faktisk mener og ikke mener, og så gi oss en liten oversikt. Det burde da være ganske enkelt å skjønne hva jeg mener. Folk flest bryr seg ikke om HD. HD selger ikke i seg selv. Folk er mer opptatt av selve spillene, og også brukervennlighet. HD selger til en forholdsvis liten gruppe spesielt interesserte. Når HD selges til andre er det fordi det omtrent ikke er mulig å oppdrive andre typer TVer lenger. Fysikk er ikke grafikk. Grafikk er selve bildet som vises på skjermen. Fysikk er hvordan figurene ("grafikken") beveger seg rundt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 [/ignore] Du har ett lite poeng der drugiS. Men om folk har HD hjemme vil jo "det skurrete" bli vanlig TV på hytta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg