Eldritch Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvorfor solgte egentlig PS2 så mye mer enn Xbox? Uten å anse meg selv som fanboy, må jeg si at jeg hadde mye mere sansen for xbox.. - startet først + mange priskutt og slim edition lanseringen.. - hadde MANGE ekslusive titler , xbox sine titler var enda veldig ferske.. - vanvittig stort spillbibliotek - og seff; Buzz og singstar Pluss at PS2 hadde bedre støtte av tredjepartsutviklere enn Xbox og GC hadde, og at PS2 solgte mye på PlayStation-navnet som sto veldig sterkt etter suksessen Sony hadde med PS1. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Litt OT-prat er fjernet. AtW Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Sony med ps2 var også veldig flinke til å nå absolutt alle grupper. Med spill for barn, voksne, gutter, jenter, causal, hard core osv. Og over sin tid har den bygget opp et sinnsykt spillbibliotek som når alle sjangere med f.eks jak'n'daxter, ratchet & clank, metal gear solid ,final fantasy x/xii, gran turismo, god of war, soul calibur, tekken, I tillegg klarte de når konsollen kom ned til "casual" pris også å fortsette å selge ved hjelp av nye typer spill som singstar, buzz og eyetoy spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå