marthaaa Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hva synes dere om disse bildene? Negative/posetivt? Om dere vil se mer av mine bilder: www.martinasdf.deviantart.com Endret 3. juni 2008 av marthaaa Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg liker det første, og det med svanen. De er litt for mye preget av HDR/tonemapping. Derfor liker jeg det første, fordi det ikke er så tydelig. Ikke særlig nødvendig heller, tipper jeg. Svanen er nok litt overdrevet, men med skeivheten så skaper det en grei nok effekt. Billig, men passende. De i midten synes jeg ikke så mye om. Lenke til kommentar
haav08 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 For min del er det for mye etterbehandlet! Alle bildene ser rett og slett unaturlig ut. Men det er bare min smak Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 .... hmmm... et gult lys... noe blått og en rød ... dings ... hva i ... all ... verden ... !!? .... ååh, ja. En telefonkiosk Steinene ved vannet og svanen er begge bra bilder, men litt overbehandlet. Lia i motlys funker ikke helt for meg. Telefonkiosken var kjempebra. Det gule lyset og den blå himmelen matcher godt og det grå metallet hjelper dem å skille seg ut. Ikke helt bortgjemt den røde telefonen heller. Kanskje bedre med døren lukket... Godt utført og en veldig spennendes vinkel. Gir de små grå litt å jobbe med Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det her er bilder jeg liker! Telefonboksen var genial:) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Telefonkiosk-bildet funker, fordi den vanvittig overdrevne effekten funker fint på slike motiver. Det ser helt sykt ut, og overhodet ikke noe likt et foto. De andre syns jeg får for mye "møkk" til at det funker. For harde kontraster. Prøv å være mer subtil med effekten, spesielt på naturmotiver. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Må si meg enig med PM, telefonkioskbildet (utrolig fet angrepsvinkel du fant der!!) og svanebildet er dødsråe! Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Som flere andre likte jeg bildet med telefonkiosken og svanen best. Telefonkiosken har herlige farger og flotte linjer, noe tidløst over det. Litt skjevt kanskje? Svanebildet har fine toner og er bra komponert, likte spes tonene i vannet i forgrunnen. Bakgrunnen er etter min mening litt forstyrrende. Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det første var best. Men det er skreivt! Lenke til kommentar
kesse Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Digger disse bildene! Finnes det noen guide et sted for hvordan man kan få til slike bilder? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det første var best. Men det er skreivt! Ja, det faller litt på høyre side. Men utrolig flott motiv!! Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Digger disse bildene! Finnes det noen guide et sted for hvordan man kan få til slike bilder? http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det første var best. Men det er skreivt! PP Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg liker veldig godt det første bildet ditt i telefonkiosken. Jeg måtte tenke noen sekunder før jeg forstod hva det var... Flotte farger og vinkler. De andre bildene synes jeg imidlertid blir litt "over the top". Lenke til kommentar
preje Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg sleit litt i starten med det første bildet, men ser at det er en telefonkiosk. En veldig bra vinkel du har funnet der Jeg liker i utgangspunktet slike bilder som dette, men jeg syns disse blir en smule overdrevne dessverre. Men hadde sansen for nr 1 og 4 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Tøffe bilder! Vil bare kommme med to spørsmål angående bildene 1. Er alle bildene HDR(I så fall hvordan får man svanen i HDR)? 2. Bør HDR tas i RAW eller JPEG? Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Sinnsykt stilige bilder, spesielt det med telefonkiosken. men alle bildene ser nesten mer ut som maleri eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva kan man si ? Henger meg på de andte talerne her, da i første rekke PMUnormal - Kiosken og svana funker best. Kiosken er så kreativ at det kiler ! Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 likte VELDIG godt bilde nummer 4, av svanen(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå