marthaaa Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Heisann, Jeg er på jakt etter et GND (Gradual neutral density) filter. På fotomagasinet.no fant jeg dette filtersettet: http://www.fotomagasinet.no/aspx/loginVnet...4&__redir=1 Men det jeg lurer på, er om det passer på hvilken som helst linse? Siden det ikke står noe om det. Takker for svar Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Les litt i denne tråden du. Burde være nok informasjon til svaret du leter etter. Lenke til kommentar
marthaaa Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Les litt i denne tråden du. Burde være nok informasjon til svaret du leter etter. Jeg leste en del av den. Men sitter forsatt igjen med spørsmålet, kan du ikke bare si svaret? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Litt usikker selv. Hvilket objektiv skal du sette det på? Er i så fall ikke verre enn å kjøpe et adapter. Lenke til kommentar
marthaaa Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Litt usikker selv. Hvilket objektiv skal du sette det på? Er i så fall ikke verre enn å kjøpe et adapter. hmm ok.. har både nikon nikkor 55-18 og 70-300mm... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Tar jeg ikke helt feil så må du i tillegg ha et mellomstykke. Det setter du imellom objektivet og filterholderen det skal ha samme gjengedimensjon som objektivene dine. Ser du litt nærmere på den andre tråden om GND filter så er det litt om system P i div. linker. Endret 3. juni 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå