MrLuni Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Her håper jeg at jentene på forumet kan legge inn sine sex fantasier. Vore tøft å prøvd ut nåkken "jente"fantasier på dama Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg er ikke jente, men noe jeg har hørt. Gå tilbake i tid og blir gjenfødt som Josh Harsnett, og ta de mens du presser de opp mot veggen. Ellers, så hadde jeg sex med exen på kjøkkenbordet hennes en gang (foreldrene var bortreist). Økta varte i ca en time, og når hun fortalte om den til besteveninna si hadde hu veninna blitt helt vill; det var visstnok en av hennes store drømmer. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er forskjellig fra jente til jente ... Noen av oss kan være som i eksemplene nevnt ovenfor, mens andre er som meg. Vet ikke om det her er noe fasit, men det er visst gjort en undersøkelse: Kvinner sexfantasier Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Hmm, ta med en kompis neste gang du skal til køys med dama, så blir det så bra så Endret 4. juni 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Hmm, ta med en kompis neste gang du skal til køys med dama, så blir det så bra så Hehe da blir nokk oppmerksomheten ikke den samme Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) - Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ta styringen og gi henne en skikkelig omgang der du virkelig viser at du elsker kroppen hennes. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ta styringen og gi henne en skikkelig omgang der du virkelig viser at du elsker kroppen hennes. Det jeg ville si med det over her Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Det fungerer veldig bra. Merker at flere av mine partnere har blitt helt ville av det. Endret 4. juni 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nei, ikke lett å være fåmælet (?) gitt. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Mine sexfantasier? Vel, min aller største fantasi er å bli "kidnappet" ute og dratt inn i en bil, bli kjørt bort, uten at jeg vet noenting. Så, bli tatt med en plass og bundet, voldtatt og straffet. Grrr Og det SKAL være en jeg kjenner/liker. Tviler på at deres kjærester ville likt dette Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Mine sexfantasier? Vel, min aller største fantasi er å bli "kidnappet" ute og dratt inn i en bil, bli kjørt bort, uten at jeg vet noenting. Så, bli tatt med en plass og bundet, voldtatt og straffet. Grrr Og det SKAL være en jeg kjenner/liker. Tviler på at deres kjærester ville likt dette Den kan jeg godt si meg enig i. Lenke til kommentar
najki Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 One night-no attatchments og trekant med typen og hans ukjente tvillingbror kommer høyt opp på lista Dog en tanke vanskelig å få til i et forhold... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tja...fantaserer jo litt om å få prøve en stor pikk da. hadde vært digg og fått prøve å bli fylt opp. Men det kommer nok aldri til å skje..._----> er ikke singel så Ellers...ehm..vet jeg er litt grov nå, men la gå. å ronke to gutter samtidig og se på at de suger hverandre tomme;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg