Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jentenes fantasi/våte drømmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke jente, men noe jeg har hørt.

Gå tilbake i tid og blir gjenfødt som Josh Harsnett, og ta de mens du presser de opp mot veggen.

Ellers, så hadde jeg sex med exen på kjøkkenbordet hennes en gang (foreldrene var bortreist). Økta varte i ca en time, og når hun fortalte om den til besteveninna si hadde hu veninna blitt helt vill; det var visstnok en av hennes store drømmer.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det fungerer veldig bra. Merker at flere av mine partnere har blitt helt ville av det.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mine sexfantasier? Vel, min aller største fantasi er å bli "kidnappet" ute og dratt inn i en bil, bli kjørt bort, uten at jeg vet noenting. Så, bli tatt med en plass og bundet, voldtatt og straffet. Grrr :love: Og det SKAL være en jeg kjenner/liker. Tviler på at deres kjærester ville likt dette :p

Lenke til kommentar
Mine sexfantasier? Vel, min aller største fantasi er å bli "kidnappet" ute og dratt inn i en bil, bli kjørt bort, uten at jeg vet noenting. Så, bli tatt med en plass og bundet, voldtatt og straffet. Grrr :love: Og det SKAL være en jeg kjenner/liker. Tviler på at deres kjærester ville likt dette :p

Den kan jeg godt si meg enig i.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Tja...fantaserer jo litt om å få prøve en stor pikk da. hadde vært digg og fått prøve å bli fylt opp. Men det kommer nok aldri til å skje..._----> er ikke singel så :whistle:

Ellers...ehm..vet jeg er litt grov nå, :blush: men la gå. å ronke to gutter samtidig og se på at de suger hverandre tomme;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...