HannaMagnussen Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Har du noen gang fotfulgt en dame fordi hun ligner din avdøde mor? Det gjør den merkelige Hallam Foe. Les mer Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg må bare kommentere at det første jeg så da jeg så tittelen var at hvis bokstavene omarrangeres blir det til "Hall of Fame", + en f. Beklager off-topic. God anmeldelse, ser interessant ut! Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg må bare kommentere at det første jeg så da jeg så tittelen var at hvis bokstavene omarrangeres blir det til "Hall of Fame", + en f. Beklager off-topic. God anmeldelse, ser interessant ut! Hah, Hall of Fame - den har jeg klart å overse, enda hodet mitt er ekstremt på å stokke om bokstaver. OT unnskyldt. Takker for kompliment, og ja; Hallam Foe er interessant, uten tvil! Her gikk den rett hjem på andre forsøk. Trengs utvilsomt litt tid for å bli kjent med denne filmen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Liker slike filmer jeg. Blir nok å få den i hylla. Endret 5. juni 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg