Dryzz Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Blir jo spennende å se hva som er i møte for EU-store når Qore endelig kommer til oss. Er jo enda tidlig å dømme etter så få episoder hva det er å vente, ihvertfall etter min mening. Har riktignok ikke sjekket ut tjenesten selv, men 15kr er en pris jeg kan si meg villig til å betale for noe slik. Er man smart så leser man seg jo frem til hva den nyeste episoden inneholder av materiale, og om det ikke skulle interessere deg, så kjøper du ikke episoden, verre er det ikke! (Med mindre du har skaffet det års-abbonementet da ) Endret 28. august 2008 av Dryzz Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet om Qore har kommet ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har vært på us store i 5 måneder nå. Det er ett amerikansk produkt nemlig. Er snakk om et lignende produkt for europa, men det er ikke kommet ennå. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Men, det er allikevel ikke så dumt at det ikke har kommet hit, for da forsvinner vel det bra PS Store innholdet til Qore og vi som ikke har det får ikke det beste innholdet Men, jeg kommer til å kjøpe visst det kommer hit. Men, det kommer jo ann på hvordan det ser ut på spillfronten og hva som kommer, er det verdt å ha en måned eller kommer det bare båss. Endret 27. oktober 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har november utgaven av Qore kommet ut?? Vil gjerne prøve HOME betaen Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Gidder ikke kjøpe Qore bare for Betaen, føler på meg at den endelige versjonen kommer snart, særlig etter at jeg har begynt og lese nederste i Playstation reklame mailene , der jeg fant dette. Ser på andre mailer at det har stått der i noen måneder,men ,men. Jeg merker det jeg vil frem til med nedestrek Teksten nederst i mailen : ©2008 Sony Computer Entertainment Europe. eu.playstation.com "", "PLAYSTATION", "PlayStation", "PlayStation Network", "PlayStation Store", "PlayStation Home", "PS3", "PSP", "PS2" and "" are registered trademarks of Sony Computer Entertainment Inc. All titles, content, publisher names, trademarks, artwork, and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. Spill som blir solgt i Norge har en aldersgrense som er satt av den uavhengige organisasjonen PEGI. Hvis du vil finne ut mer, kan du besøke nettsiden www.pegi.info. Aldersgrensen indikerer hvilken aldersgruppe spillet passer for. Hvis du har registrert deg på eu.playstation.com , kan du redigere profilen din og varslingspreferanser fra kontoen din i tillegg til å stoppe abonnementet. Registrer deg (Sign In) her.Hvis du har registrert deg på PlayStation®Network, kan du redigere profilen din og varslingspreferanser fra kontoen din i tillegg til å stoppe abonnementet. Registrer deg (Sign In) her.Hvis du ikke har konto hos eu.playstation.com eller PlayStation®Network, og du ønsker å stoppe abonnementet, send en e-post til oss her. Bredbåndstilkobling til Internett er påkrevd. Brukere er ansvarlige for utgifter forbundet med bredbåndstilknytning. Noe av innholdet er betalingstjenester. PlayStation®Network, PlayStation®Store, PlayStation®Home er underlagt bruksvilkår og er ikke tilgjengelig i alle land eller på alle språk. Brukere under 18 år må ha tillatelse fra foresatte. Endret 28. oktober 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå