Gå til innhold

Playstation Qore, demoer og videospesialer for 15 kr i måneden

Anbefalte innlegg

Trodde Socom betaen i prinsippet skulle bli åpen, i såfall har de allerede tatt et steg i feil retning ved å kun inkludere den i q(wh?)ore?

Mulig jeg tar feil.. jeg er åpen for qore, men skeptisk/redd for at sony går ms sin vei. Som vil si mindre demoer på psn, senere demoer på psn, også sakte men sikkert videre til at de tar betalt for themes, gamerpics. Håper ikke det skjer, men hvis det gjør det, så går vi en trist fremtid i møte hvor firmaer snart vil ha betalt for alt de på noen måte kan få inn noen øre på.

Jeg synes både sony, med innføring av det nye trophy systemet og MS med archivements kunne bygget et system hvor disse låser opp wallpapers, themes og gamerpics.. dette vil gjøre archivements litt mer meningsfylte og desto mer spennende å klare.

Etter det jeg forstår så skulle betaen være åpen for de som preorder spillet. og nå også for de som har kjøpt Qore.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ja 2 uker etter betan kommer... yey!

har lastet ned E01 nå.

fy f*** for en rip-off

frekt å ta seg betalt for dette, greit at det er Beta til Socom.

det er tom. reklame der!

men det andre, bare tull, eksklusivt my ass, vært ute på div nettsider lenge.

burde være gratis og heller ta seg betalt når det er en beta med.

fila er på 1.5Gb!! tar en stund å laste ned, også skal den installere også :no:

at enkelte PSN bruker klager over at Live koster penger, men det er helt greit å betale for det makkverket her, skjønner ikke bæret.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Spørsmålet er da, skal sony fjerne reklamen og heller øke prisen noe, eller fjerne prisen å få mer reklame?

Om de "bevisst" reklamerer, så kan de heller fjerne prisen og legge til. Det bør være enten eller i mine øyne.

Lenke til kommentar
at enkelte PSN bruker klager over at Live koster penger, men det er helt greit å betale for det makkverket her, skjønner ikke bæret.

Nå er det ikke valgfritt å betale for Live om man vil spille på nettet. Videoene i Qore er det helt valgfritt å bruke penger på. Om 15 kroner er mye for den kan du avstå fra å kjøpe. På tide å slutte med sytinga.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

syting? det er da for f... et diskusjons forum, og hvis ikke du takler negativitet mot sony/ps/psn så er ikke det mitt problem.

du skjønner vell også poenget? det handler om

hva man fakisk får for de penge man bruker på Live eller PSN

PSN folk har klagd over at Live koster penger i mange år nå.

men nå PSN får noe slik, da er det syting.

samme med Live hvis jeg måtte betale for ting på markedplace hadde jeg søren ikke gjort det. ikke PSN sin MP del heller.

men Live MP delen er faktisk verdt pengene.

det forumet her begynner å bli mer like gametrailers.com forumet,

der folk ikke takler negative ord mot sin kjære konsoll,

man må bare si positive ting eller så kommer slike som du og maser.

spill må få over 9/10 eller så er det noe juks med anmeldelsen.

så når jeg betaler for noe og det er helt elendig kan jeg syte så mye jeg vill, og merk mine ord, jeg hadde sytet over Live hvis det var ræva også.

litt av grunnen jeg klager over Qore er at de lover eksklusivt innhold og masse snacks.

men så laster jeg den ned, så er det over 1 uke gammel nyheter som alle vet fra før.

og null snacks,

dårlig gjort og absolutt ikke verdt pengene.

blir nesten det samme som jeg skulle lage en blog her og krevd penger for det.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...