Gå til innhold

Hjelp til Xbox Support/feil med maskina

Anbefalte innlegg

Sliter med 360`en om dagen, så lurer nesten på om jeg skal kaste maskina hvis jeg ikke kommer videre med supporten. Her er saken:

Har hatt problemer med 360`en i en tid nå. Før måtte jeg slite med 3 røde ringer. Har snakket med supporten i dag. Når jeg ringte inn trengte de at jeg skulle få de 3 røde ringene tilbake som jeg hadde før. Saken er nå at jeg ikke får disse tilbake, og en svart skjerm etter ca. 2 minutter med spilling er det jeg får. Da stopper konsulentene opp å sier at jeg må vente til jeg får disse ringene tilbake som jeg ikke får igjen for at de skulle kunne hjelpe meg videre.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sliti litt med supporten i dag siden når jeg ringte inn trengte de at jeg skulle få de 4 røde ringene tilbake som jeg hadde før men som jeg lenger ikke får men har blitt ersattet med svart skjerm

Kan du lese gjennm det og se om du forstår hva du selv har skrevet og så omformulere det til oss andre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har du tastet feil, eller mener du virkleig 4 lys, som er hele ringen. Det betyr vanligvis bare at videokabelen ikke er skikkelig tilkoblet/løs, og kun i svært sjeldne tilfeller henviser til hardware-feil, og i så tilfelle er det snakk om feil med hvordan X360 behandler bildesignalet, som for eksmepel oppskalieringschip'en.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Sikkert bare en misforståelse, ikke alltid like lett med disse svenskene (eller indiere om du vil prate med engelsk support). Hva du må prøve å formidle er at maskinen fryser hver gang etter få minutter uansett hvilket spill du prøver, RRoD opplever du ikke. De skal, har ihvertfall, ta imot maskiner selv uten RROD, da ikke alle feil fanges opp av systemet. Ikke nevn RROD en gang. De vil først prøve litt feilsøking, de vil be deg om å koble alt fra hverandre, sjekke flere spill, starte maskinen uten HDD, osv. Si at du har gjort alt dette(noe du bør ha gjort), og maskinen fortsatt ikke virker normalt. Da vil de til slutt ta i mot den.

Jeg vet av erfrainga at ting blir mye letter med RROD, om du bare nevner 3 røde lys til support ber de deg om adressen med en gang...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...