Odden Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg spiller rollespill 1-2 ganger i uka, spille Werewolf; Apokalypse og Warhammer RPG er det noen andre som spiller rollespill her, og jeg mener ikke dataspill. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Kommer nettopp fra en session nå (eller hva det kalles). Spiller 3rd Ed. D&D. Spiller når alle i gruppen har tid. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har vært med 2-3 ganger på et rollespill med mine kamerater, men de ville tydelig vis ikke ha meg med. fikk ikke noen invitasjoner at de skulle holde rollespill flere ganger dah Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Spiller bare data spill jeg. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Kan noen forklare hvordan dette rollespill greiene virker? Hørte noe om en svenske eller var det en nordmann+ som hadde blitt drept! Lenke til kommentar
The President Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Så klart jeg spiller rollespill........ lenge leve GURPS!!!!!! Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Spiller litt Warhammer og Warhammer 40,000. Edit: Er ikke sikker på om det er dette du mener med rollespill, men nevner det selv om. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Omg nei! Det er dønn kjedelig! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Spilte DnD en gang.... eg skal ALDRI, ALDRI gjøre det nok en gang... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Ja, har spilt Warhammer, CoC, Rolemaster, Kult, Cyberpunk, Elric, Chivalry & Sorcery, Twilight 2000, Star Wars, Pendragon og Eon. Spiller ikke så mye nå lenger, har ikke tid. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg spiller litt Pokèmon Trading Card Game.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Var med på et AD&D spill engang, men syns ikke det var noe særlig, mest fordi jeg fikk bare kjeft av DM og de andre for at jeg sa ting og gjorde ting som han ikke hadde planlagt. Har spilt en haug med PC rpg's, så jeg trodde jeg ville være gode i RL rollespill også. De likte ikke at jeg fant på egne ting tydeligvis. Spilte MTG ei stund også, men det ble så fordømt dyrt å kjøpe booster-pakker hele tida. Ble jo helt hekta på å kjøpe småpakker til 25,- stk, så hadde man kanskje bare bruk for 1-2 av kortene likevel. Latterlig pengesluk det spillet der (og 99% av alle andre collectable card RPG's) Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Spilte en del før i tida, men har ikke spilt på over et år nå. Vi ble studenter og flytta vekk, og plutselig var det ingen rollespillgjeng igjen. Hadde Warhammer RPG og Vampire selv, og spilte ellers Earthdawn, Middle Earth (MERP), Werewolf, Star Wars, EON, Shadowrun + sikkert et spill til eller to. Har 2 Warhammer Armyer (Dwarfs og Empire) som jeg har spilt en del med også. Må få spilt en battle i påsken tror jeg. Ellers har jeg en del tusen Magic kort (ALT FOR MYE! ). Hvis det er noen som vil kjøpe commons og uncommons er det bare å ta kontakt! Der røyk pengene mine som ungdom Lenke til kommentar
Odden Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 trenger en god GM i Warhammer Fantasy RPG og Werewolf til høsten... min favorittgm forsvinner Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Nei. Jeg kjører bil på fritida . Rollespill oppi rompa Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Nei. Jeg kjører bil på fritida . Rollespill oppi rompa Råner du? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Nei, jeg jobber med teknikk og kjøre stil for tiden. Prøver å shave bort litt på rundetidene Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jasså, men bilen til fattern da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå